• Miu1234

BIM januari

Svarttomte skrev 2020-01-08 16:59:51 följande:

Vad tror ni? Ska ha mens runt den 10/1 ????

Kunde inte hålla mig från att testa.

Ser också svagt! Grattis!
  • Miu1234
    Loea skrev 2020-01-08 13:27:50 följande:

Har funderat över samma sak. Blev gravid oplanerat för några år sedan när jag slutat med preventivmedel tre veckor innan och slarvade med kondom en gång. Tänkte att vi verkligen måste vara kompatibla eller något. Men nu när man verkligen vill och längtar har jag redan hunnit ha tre cykler. Är också i samma ålder som dig och känner precis samma, tur att man inte väntat ytterligare!

Ja alltså... man vill ju gå till barnmorskan direkt och ba ?SCANNA MIG!!!!!?. Iofs hade jag en annan partner för 10 år sedan. Kan ju vara det också, hoppas inte det. Ligger och gruvar mig om kvällarna. I eftermiddag har jag gråtit hela kvällen (inte för barnlänktan utan förmodligen PMS). Jävla skit. Men hejar på er andra, en styrka ändå i att få skriva med andra kvinnor i liknande sits. Det är därför jag aldrig i hela mitt liv skulle vilja vara kille, vilket stöd vi har i varandra, det är så fint
  • Miu1234

BIM på lördag. Negativt test idag. Tror ni jag klarar mig nästa ägglossning med detta?

• Miu1234

Är på ÄL+11, inget utslag på graviditetstest ingen mens påväg heller som det känns. Får dock utslag på ägglossningstestet, fast det är 18 dagar kvar till nästa ÄL. Normalt?

• Miu1234
    Mikkans skrev 2020-01-09 21:13:52 följande:

Ja, det är nog normalt. Får oxå sådär svagt sträck på ÄL test. Är äl +12:)

Okej... tycker det är konstigt, för det blev ingen linje på ägglossningstestet för mig innan ägglossning förns veckan innan ÄL ca. Innan dess var det blankt.
  • Miu1234
    Mikkans skrev 2020-01-09 21:26:06 följande:

Okej, kan säkert skilja sig person till person :)

Säkert bara min kropp som är konstig. Har ju käkat p-piller i tusen år. Juste jag är ju också på ÄL+12 inte 11 vi är ju på samma datum du och jag XD
  • Miu1234

Hallå! Kan någon titta på mitt test XD blir galen här hemma! Syns mer i verkligheten i dagsljus

• Miu1234
    Supertrio skrev 2020-01-11 12:59:55 följande:

Jag ser något svagt där:)

Är det sant? Vad gör jag nu? Ska jag vänta 24h?
  • Miu1234
    vitae skrev 2020-01-11 17:44:07 följande:

Ser någon ett svaagt streck? Har någon erfarenhet av spökstreck på babyplan? Jag är på BIM-5, ska testa ett early ikväll, har fått positivt på ÄL-sticka idag. Kommer ju visa sig om det ökar i styrka innan BIM men jag vill inte hoppas för mycket.

Jag ser absolut!
  • Miu1234
    Miu1234 skrev 2020-01-11 14:53:46 följande:

Kanske syns mer här?

Tydligen falskt alarm? Mensen har dock inte kommit ännu.
  • Miu1234

En fråga: kan clearblues digitala test med gubbe visa fast gubbe pga att mens är på väg? Hade ÄL den 29 december. Fick svagt positivt streck på grav test för tre dagar sedan men det digitala testet visade ?ej gravid?. Nu ikväll (BIM+2) testade jag med ÄL test (den med gubbe) och fick en fast gubbe. Vet att man kan släppa två ägg men inte så långt ifrån varandra va? Eller kan gubben ploppa upp för att indikera mens? Ser att lite hobby-naturvetare har sagt både det ena och det andra på nätet, har någon av er koll?

• Miu1234
    MissJibs skrev 2020-01-12 22:29:55 följande:

På mig stämde d att ett ÄL test fick fullt utslag nu när jag plussade. Men eftersom jag blödde som mens så trodde jag ju inte att jag va gravid. Men d va jag. Blöder ff o e på dag 19. Dock fick jag missfall för 3 dagar sen.

Tack för svar och jag beklagar ditt missfall.. Jag har inte fått mens ännu och vet inte vad jag ska göra nu. Är bergochdalbana här hemma i känslor
  • Miu1234
    sarakarolina skrev 2020-01-13 06:46:58 följande:

Jag förstår precis vad du menar Miu! Jag är nu på bim+2.. brösten gör ont och jag känner en smärta/obehag vid höger äggstock.

Fick svagt plus på cb i fredags och igår men "inte gravid" med det digitala i fredags. Verkligen bergochdalbana här med

Håller tummarna för oss!

TILL ALLA PÅ INTERNET: kan bekräfta att du kan få utslag på ägglossningstestet clearblue digital pga mensen (står inte på deras hemsida) idag kom tant röd och det med kanonfart. Första mensen sen ppillerstopp och herregud vad jag hade glömt både smärtan och MÄNGDEN. Hoppar vidare till BIM feb nu och önskar er alla stort lycka till
Svar på tråden BIM januari