• Tjoppa12

BIM januari

Gosan28 skrev 2020-01-15 14:14:47 följande:

Jag hoppar in här också!

Hade äl den 7 eller 8e och har bim nästa torsdag den 23e. Någon med liknande dagar och som redan har börjat känna eventuella symptom?

Detta är tredje försöket för mig och min kille :) är så spännande!

Nästan lika här! Har BIM 22a. Fick redan någon dag efter ÄL väldigt ont i brösten, och det håller i sig. Något mer har jag inte , vad jag vet. Detta är vårt nionde försök
  • Tjoppa12
    Gosan28 skrev 2020-01-15 17:11:49 följande:

Kul!! Ser fram emot att höra hur det går :) jag har inga symptom än så länge förutom lite allmänt dåligt humör men vet inte om det kan vara et4 symtom eller om jag bara är allmänt grinig haha!Åh vad kul :) Då får vi följas vid. Detta är första barnet för oss. Så spänningen är olidlig hihi

Samma här, är lätt grinig och äter helst hela tiden. Men det kanske brukar vara så haha!
  • Tjoppa12
    Gosan28 skrev 2020-01-15 19:52:49 följande:

Haha ja det är ungefär mitt normaltillstånd så svårt att säga. Har också en känsla över att jag har aningen mer flytningar än vanligt, ända sedan ägglossningen. Vet inte om det brukar vara så kanske... är fortfarande lite ovetande kring hur min cykel fungerar, slutade med p-piller för 3 månader sedan så vet inte hur min kropp fungerar riktigt.

Nej man blir ju proffs på att överanalysera mellan äl och BIM! Hoppas att det blir plus för oss båda :D
  • Tjoppa12

Imorgon gör jag ett till testa tidigt. På äl+9 . Gjorde ett idag på äl+8 men såklart blankt, det är ju supertidigt, men orkar inte vänta!!

• Tjoppa12
    LouLou90 skrev 2020-01-16 16:02:53 följande:

Hoppar gärna in här. 4e försöket för vår del. Är osäker på om mitt äl test var positivt 12/1 så slänger in en bild som ni kanske har lust att kika på? Om det är positivt så räknar man väl med äl dagen därpå, vilket då innebär äl+3 idag? Tänkte börja testa äl+8 med testa tidigt.

Det där är positivt. Men man vet ju aldrig om ägget faktiskt släpper ändå... Men positivt ältest är det :D
  • Tjoppa12

Ni vet den här känslan "det händer inte mig"? Precis den har jag när jag tänker på att jag skulle kunna få barn. Varför ?? Är ju jättetråkigt att känna så . Vårat nionde försök och går det inte nu så börjar man ju automatiskt tro nåt är fel...även om det är normalt att det tar ett år t.ex. Ååh alla dessa tankar

• Tjoppa12
    PelloBello skrev 2020-01-17 11:34:36 följande:

Åh känner precis så. <3

Vi får sluta med det! Mer pepp!! Men det är svårt :( känns helt otroligt att man skulle få ett plus nån gång. Men det blir vår tur också!
  • Tjoppa12
    EllaLo skrev 2020-01-17 12:16:41 följande:

Samma här, även fast jag är utredd tänker man ju att det är något dolt fel. :(

Hur länge har ni försökt ?
  • Tjoppa12

Tog ett till nu , hållt mig i tre timmar. Bilderna blir sämre här men utan tvekan i verkligheten. Åh hoppas den lilla stannar

• Tjoppa12
    EllaLo skrev 2020-01-17 17:30:26 följande:

Vi är på försök 10..

Såg att du plussade grattis <3!!

Nionde försöket här och tydligen tog det sig. Hoppas det håller sig också. Så vi är ju nästan lika och jag håller tummarna för er med. Snart så ! Tack <3
  • Tjoppa12
    EllaLo skrev 2020-01-17 18:57:57 följande:

Jadå här ger vi inte upp :)

Håller tummarna för er med <3! Har du haft några symtom :)?

Inte så mycket alls.. mina bröst ömmar, som alltid kommer innan mens. Men nu började dom ömma flera dagar tidigare än vanligt. Och efter mitt plus så fick jag molvärk, som börjat gett med sig. Så jag kände mig inte så annorlunda! Som pms !
  • Tjoppa12
    EllaLo skrev 2020-01-18 13:22:12 följande:

Åh, underbart!! Vilken start på året, grattis igen <3

Tusen tack! <3 ja vilken rivstart!!
  • Tjoppa12
    EllieB skrev 2020-01-18 16:23:52 följande:

Grattis!! Från vilken dag fick du plus på stickorna?

Tack! Från bim-5 (äl+9) med testa tidigt
  • Tjoppa12
    Fantasifulltnamn skrev 2020-01-30 08:38:08 följande:

Någon som har bild på hur ett positivt test ifrån graviditetskollen?

Grattis till er som plussat. :)

• Tjoppa12

Tror det där är bim-4 och bim-2 kanske... Strax över en vecka sen. Graviditetskollen. Idag är strecken lika starka :D hur går det för dig?
  • Tjoppa12

Tror det där är bim-4 och bim-2 kanske... Strax över en vecka sen. Graviditetskollen. Idag är strecken lika starka :D hur går det för dig?
Svar på tråden BIM januari