BIM januari
Nej, samma dag som äl brukar den vara som lägst, sen börjar den klättra uppåt men den hoppar inte spikrakt upp direkt
Nej, samma dag som äl brukar den vara som lägst, sen börjar den klättra uppåt men den hoppar inte spikrakt upp direkt
Är det många av er som får ömma bröst efter ÄL/ innan bim? Nu är jag bara på ÄL+3 och har inte ömma bröst alls (vet att det är för tidigt med gravsymtom) men hade varit kul att höra hur ni andra känner innan bim
Jag känner alla möjliga symptom vid ägglossning och mot mensen till. Uppsvullen magen, ont i äggstockarna, ömma bröst, illamående, aptitlöshet, trötthet, huvudvärk, ilningar i ljumskarna osv känner inte allt samtidigt men litar inte det minsta på min kropp och "symptom" längre. För min del så är det bäst att inte känna efter utav bara vänta tills bim är och testa då. Litar inte heller på tidiga tester då tidiga missfall är så vanligt. Väntan är evighetslång alltså..
BIM 12 januari för mig. Ägglossningstesten gav utslag 28 och 29 dec. Pippade 26 och 28 dec. Har verkligen haft starka symptom av ägglossningen. Molvärk, ont i bröstvårtorna. Har fortfarande samma symptom är idag BIM -10 dagar.. Hoppas fröet har satt sig.
Vad roligt att vi har lika denna månad! Hoppas verkligen Ni får ett plus denna månad :) Har ni försökt länge?
Vi har också samma ÄL och BIM!
För det första så hade jag den mest smärtsamma ägglossningen någonsin (har precis slutat med p-piller så kanske har trånga äggledare) efter ÄL har mina bröstvårtor varit väldigt känsliga och just nu ligger jag i soffan med samma mensvärk som jag brukar ha ca 2-3 dagar innan mens. Har jag räknat rätt så ska ägget fästas i morgon. Väntar just nu spänt på om jag kommer blöda då. Känner du något?
Har också haft ovanligt smärtsamma ägglossningar sen jag slutade med preventivmedel i september typ. Första två omgångarna hade jag mensvärksliknande värk mellan ägglossning och mens. Senaste gången nu var mensen försenad två veckor så hade inte lika ont på slutet. Hur många cykler hade du innan det började kännas mer normalt Önskarbebis2020?
En lite annorlunda fråga... gör ni något speciellt mellan ÄL och BIM? Typ äter cleant, undviker något etc?
Ni som är på ÄL + 6 och uppåt, har ni några symtom eller känningar?