BIM januari
Åh jag tog ett Clearblue testa tidigt idag. Min sambo tycker att testet är blankt men jag (som måste vrida och vända på allt) tycker att jag ser ett knappt synbart streck. Hade äl den 27/12 och har bim på lördag. Är alltså på bim-5
Åh jag tog ett Clearblue testa tidigt idag. Min sambo tycker att testet är blankt men jag (som måste vrida och vända på allt) tycker att jag ser ett knappt synbart streck. Hade äl den 27/12 och har bim på lördag. Är alltså på bim-5
Ja jag har vart på apoteket o köpt :) har inte kissat/druckit nu sedan 10.50 så tar nog test ikväll, lite spännande är de fast jag inte riktigt tror de är nåt. Tittar på bilderna och ser två streck fast när jag tittar igen så ser jag inget
Jag är egentligen livrädd för att testa. Jag vill inte få ett plus för att sen börja blöda. Jag längtar så enormt efter barn. Jag förstår hur du känner dig.. jag fick ett tidigt missfall i v 6+2 i oktober och det knäckte mig totalt.
Jag håller tummarna för att vi lyckas denna gång!
Det är plus! Jag är i chock, alltså total chock
Jag tycker jag har haft mycket mer känningar än vad jag brukar ha som molvärk/mensvärk samt nyp typ i livmodern. Men å andra sidan har jag pco och denna cykel har varit extremt lång, så kan vara därför. Att kroppen laddar hårt lixom.. jag kommer oxå vänta in mensen, att vänta på testtiden och sen läsa av negativt är fruktansvärt. När jag är bim +3 så kommer jag nog testa..om jag vågar. :)
Idag kom de klassiska pms-spända brösten, svullna och ömma. Blir nog inget denna månad, BIM - 7. :(
Idag kom de klassiska pms-spända brösten, svullna och ömma. Blir nog inget denna månad, BIM - 7. :(
Känner mig rätt deppig idag. Kunde inte hålla mig från att testa trots bara Äl +9, negativt. Och nu sjönk tempen dessutom :(. Tycker nog det är rätt tidigt för tempen att sjunka iofs, jag har BIM på söndag/måndag. Länge sen jag har varit så här skengravid så tyckte faktiskt att jag borde ha sett nåt på stickan idag. Jag har aldrig annars så här ömma bröst, allt skaver och att springa är omöjligt. Massor av andra symptom också men de kan jag ha vid pms, som molvärk, huggande i livmordern och neråt, trötthet, irritation. Var igår riktigt illamående vid ett par tillfällen och fick hoppet upp. Nåja, är väl bara att vänta och se , men det där tålamodet!
Hur går det för er andra som har BIM snart?
Hej tjejer
Bim idag, imorgon eller lördag. Har lovat mannen att inte gravtesta än. Med första sonen insåg jag att jag var gravid pga fullt utslag på ÄL test. Nu kunde jag inte hålla mig så tog ett ÄL test istället. Fullt utslag.... Hur hög är statistiken på att man har positivt ÄLtest för att mensen ska komma?? Mvh nervös
Har sett flera st som fått starkt utslag på ÄL test och sedan när de tagit gravtest har de varit gravida. Så inte alls omöjligt :)
Har för mig att om man tar äl test och är gravid så kan det ge utslag :)
Idag plussade jag!
Så glad för din skull!! Grattis!!
Grattis!! På vilken dag plussade du efter ÄL?
Grattis!! Hoppas att fler i tråden plussar!