BIM januari
Sjukligt trött har jag blivit o mer hungrig. Inget annat. Men jag ammar ännu oxå.
Sjukligt trött har jag blivit o mer hungrig. Inget annat. Men jag ammar ännu oxå.
Ni som har plussat, vad för symtom har ni?
Tog ett rfsu igår som var blankt, idag ett svagt rosa streck?! Vågar man hoppas? Kan verkligen inte tro att det är sant.. Äl+11.
Hur långt efter/innan BIM fick du positivt på CB vanloha å negativt på CB digital?
Har faktiskt läst om både rosenrot och apiforce så det är något jag är sugen på testa, dock har jag hört nackdelar också att vissas cykler blivit helt galna så vet inte riktigt om jag vågar typ!
Denna cykel kommer nog blir runt 45-50 dagar om ÄL kommer inom några dagar. De tre senaste cyklerna har varit runt 36-40 dagar.. jag funderar faktiskt på att söka hjälp snart för detta, är det något ni har funderat på?:)
Okej skönt att höra! Jag äter bara vitamin kvinna men är sugen på omega 3 också men fanns så många olika när jag googlade så kom av mig haha, finns det olika och vilken rekommenderar du isåfall?:) är det inte folsyra och vitamin d i Vitamin kvinna?
Jaså? Det visste jag inte, trodde de va tillräckligt med folsyra i den, men då ska jag verkligen köpa specifika folsyra-tabletter! Tänkte gå till någon hälsobutik så de kan hjälpa mig vad gäller omega 3 också :) jag äter typ aldrig fisk så känns verkligen som jag skulle behöva de..
Måste gå och shoppa massa vitaminer imorgon haha! Undra om man kan köpa munkpeppar, apiforce på apoteket..
Fast 400 mikrogram Folsyra, som det är i de flesta multivitaminer, är tillräckligt enligt Socialstyrelsens och Livsmedelsverkets rekommendationer. D-vitamin rekommenderar Livsmedelverket att man äter 10 mikrogram i tillskott. Jag äter multvitamin Kvinna från apoteket hjärtat där 1 tablett faktiskt innehåller de doserna, det jag behöver komplettera med är Omega 3 då jag inte äter fisk tre gånger i veckan som man "ska".
Mitt val Kvinna har tex lite mindre mängd då det rekommenderas 1-2 tabletter, därför är den billigare, men går åt dubbelt så fort. Så tänker jag iaf, billigare att ha järn, folsyra och d-vitamin i samma tablett helt enkelt.
Hej! Tagit ett rfsu testa ofta test. Jag tycker mig se en skugga. Tar jag testet mot mobil lampan så ser jag en tydligare streck på baksidan av testet. Inte ett 100% starkt test som testlinjen. Men det är där. Vet att jag gjort så förr men inte sett något då.. Vet inte när äl var, bara att den varit (pga vul).
Någon som haft samma, isåfall vad visade testet efter någon dag? Törs man hoppas?
Hej! Tagit ett rfsu testa ofta test. Jag tycker mig se en skugga. Tar jag testet mot mobil lampan så ser jag en tydligare streck på baksidan av testet. Inte ett 100% starkt test som testlinjen. Men det är där. Vet att jag gjort så förr men inte sett något då.. Vet inte när äl var, bara att den varit (pga vul).
Någon som haft samma, isåfall vad visade testet efter någon dag? Törs man hoppas?
Hm, känns konstigt eller hur :/ Har du några symptom?
Jag har endast ordentligt molvärk men annars absolut nada...
jag kan knappt förstå att jag skriver detta, men jag har precis plussat! Det kommer som en enorm chock, betydligt snabbare än väntat också då jag lider av oerhört svår endometrios.
Plussade på bim+1, alltså igår. Testade bim-1 och då var testet helt blankt. Men när jag testade på bim+1 med lika test (RFSU testa ofta) så var linjen 75% ifylld. Bekräftade med CB digital som visade 1-2 veckor, kunde inte förstå det alls. Kommer nog ta ett bra tag innan jag verkligen förstår.
Hade inga egentliga känningar. Brösten gjorde ont som vanligt efter äl. Det enda var att jag från bim-3 hade (och har fortfarande) extremt mycket vattniga flytningar. Det var verkligen en markant skillnad, men tänkte inte att det var ett tecken då jag var övertygad om att vi missat äl.
Tack så mycket! Jag beklagar verkligen att du också måste lida av denna djävulska sjukdom. Påverkar den dig mycket i vardagen?
Jag slutade med visanne i slutet på oktober och fick min första mens 28 dagar senare (efter tio år utan mens alls). Inget försök blev till i november egentligen då jag inte trodde att mensen skulle komma så snabbt eftersom det kan ta upp till ett halvår. Hur länge har ni försökt? Och hur ter sig din endo? <3