rmj skrev 2020-01-14 21:37:09 följande:
Utifrån att det bara är ÄL+6 är det inte säkert ägget har fäst än, så inga symptom såhär tidigt. Till helgen räknar jag med att ha lite symptom :)
Du får uppdatera när du har något annourlunda symtom! :D
Loea skrev 2020-01-14 22:01:31 följande:
Ja visst är det så, det är ju i ens egen kropp allt känns. Har alltid värk mellan ÄL och mens så går nästan inte att glömma bort det för en sekund. Men försöker boka i mycket roliga grejer och träffa kompisar osv så finns det iaf mycket annat att tänka på också. Avundsjuk på sambon som har helt andra möjligheter att distansera sig!
Samma här, man blir knäpp om man bara går runt och tänker. Ska verkligen försöka hålla mig ifrån att testa med. Har slösat så kopiöst mycket pengar på äl-test. Ska du vänta ut BIM ? :)
Mammaresan skrev 2020-01-15 01:18:49 följande:
Jag har ju BIM runt den 27:e men vet inte riktigt när jag hade ÄL. Cykeln har varit lite märklig så. Däremot tror jag inte på att det blir något den här gången. Fick inte till det mycket och det var flera dagar innan ÄL. Lite för tidigt helt enkelt. Men jag får väl vänta som alla andra gravid eller ej liksom! ;P
Hur långt innan hade ni sex innan äl då? Spermier kan ju leva upp till 5 dagar så det kan ju fungera ändå :D