Mezzy skrev 2020-01-08 14:18:49 följande:
Haha ja med >D Har googlat tempkurvor för gravida halva dagen idag! Jag började tempa i december 2018 och tempa varje dag i några månader sedan tog vi en paus. Nu har jag börjat igen och enligt appen så hade jag äl 28/12 men jag är nästan helt säker på att jag hade den den 27/12 så min bim är 11/1.Brukar du ha långa cykler? Cd 23 är ganska sent att ha äl. Jag tycker verkligen om att tempa då det ger en så bra koll och jag har verkligen lärt mig hur min kropp fungerar sedan jag började med det. Jag är ju även kontrollfreak så att kunna se att jag verkligen haft äl och när och då veta exakt när jag ska ha mensen är guld Min temp har stadigt gått upp lite för varje dag sedan äl, och det har jag inget minne av att den har gjort tidigare. Men den brukar iaf gå ner ca 2 dagar innan mensen så får se hur den är imorgon :)
Haha jag med, sitter och jämför och spekulerar. Dock verkar det som att mensen kom nu så kan nog sluta spekulera nu.
Jra tyvärr, är på dag 33 idag och jag brukar ha ca 32-dagars cykler.
Tycker också det är bra och tempa, så sjukt mycket bättre koll på kroppen.
Oj men det låter ju lovande!!!? Så spännande, hoppas för din skull! Min har varit väldigt jämn med en lätt dalande trend sedan äl och nu verkar ju mensen som sagt vara på ingång. Tempen hade dock inte sjunkit innan i morse så det gör mig lite konfunderad.