BIM januari
Skippade alla tester denna månaden och kört på att ligga regelbundet istället (varannan dag). Tyvärr gav aldrig äl-testen något positivt de två andra månaderna så därför skippade jag dem nu pga satte sig i huvudet och blev jobbigt!
Äl enligt min app Flo (14 dagar efter första mensadag) var 1 januari men har legat varannan dag med sambon efter mensens slut. På nyår mådde jag sjukt illa, kunde knappt äta och alkoholen gjorde det absolut inte bättre, dagarna nu efteråt har varit förskräckligt med molvärk i vänster sida som gått ner i båda benen, trött, illamående med jämna mellanrum under dagarna och ömma bröstvårtor, huvudvärk och sjukt svullen mage. Jag hade bestämt att ej ta ett gravtest men kunde inte hålla mig... Visade inte ens ett svagt streck utan bara negativt. Jag förstår att inget visas ifall jag hade blivit gravid på nyår utan jag hoppades på att jag redan var gravid innan dess i så fall. Nu undrar jag varför jag känner såna här symptom som jag aldrig gjort innan och jag hoppas innerligt att mensen inte kommer om 11 dagar... Vad tänker ni?! :/