BIM januari
Är det många av er som får ömma bröst efter ÄL/ innan bim? Nu är jag bara på ÄL+3 och har inte ömma bröst alls (vet att det är för tidigt med gravsymtom) men hade varit kul att höra hur ni andra känner innan bim
Är det många av er som får ömma bröst efter ÄL/ innan bim? Nu är jag bara på ÄL+3 och har inte ömma bröst alls (vet att det är för tidigt med gravsymtom) men hade varit kul att höra hur ni andra känner innan bim
Varför varför varför är det så svårt släppa tankarna på ev graviditet mellan äl och bim???!! Har ju inte ens skrivit upp mig på januarilistan då det inte alls gick som planerat runt ägglossningen. Men det finns en liiiiiten chans jag skulle kunna blivit gravid ändå fastän mitt sunda förnuft försöker få mig att förstå att så är det sannolikt inte. Äl+14 idag. Sen igårkväll har indikationer på mensens intåg ökat rejält och det känns hela tiden som den ska komma. Borde ju vara skäl nog för mig att lägga ner spekulationerna liksom. Men i min senaste graviditet kändes det i flera dagar också som att mensen skulle komma så då tänker jag lite naivt att kaaaaanske.....
Brukar ju vara så att när man väl skriver i ett sånt här forum och typ efterlyser mensen men ändå säger sig ha lite hopp så har den tendens att komma inom kort..så nu får jag säkert se att det blir så denna gången också..
Äl+9. Ser ni något?
Ja visste blir man sån ändå! Helt hopplöst att försöka kontrollera det. Hur känner du för att testa? När borde din bim vara? :)
Haha intressant observation! Kan hålla med om att det verkar finnas ett mönster i det. Man hoppas kanske som intensivast precis innan mens.
Ja då är det väl bara den olidliga väntan kvar. Usch vad tiden kan gå långsamt ibland. Men än är ju inget säkert! Håller tummarna för dig iaf :)
Okej va konstigt att de e olika.
Jag testade negativt nu på morgonen, med cb digitala. Så det är nog kört denna gång. Nu väntar jag på mensen i stället. Kan säkert vara så att jag har ont för kroppen förbereder sig för den också
Någon annan här med kort lutealfas, när testar ni i så fall? Ser folk här som börjar testa upp mot en vecka innan Bim, men för mig skulle det innebära typ äl +3...
Så hur gör ni?
Äl+15 idag. Än så länge ingen mens. Men vet att det inte betyder något..kan dimpa ner närsomhelst..
Nä sant! Har också en blandad känsla av ångest och förväntan inför själva testandet. Mycket också för att för att jag känner att jag har små marginaler. Efter flera negativa månader hade det varit kul att få spekulera lite för egen del ×D
Visst är det två streck på båda testen?!
BIM -4 båda med morgonurin.
Ena testet vanligt RFSU och andra ett testa tidigt test.
Blev så dålig skärpa när man la in bilderna här ser jag. Lägger ut på varsitt :)
[quote=80138247][quote-nick]Sussiew skrev 2020-01-03 09:37:32 följande:[/quote-nick][/quote]
Ingen tvekan det syns..
Ingen tvekan det syns..