• Nixtie

BIM januari

Hej! Är gärna med här då jag har BIM 7 Januari enligt flo. Tog ut spiral i Augusti och försökt sådär sen dess. Mina cyklar har varit 28 sen 30 och nu i Nov var den 34 dagar så får inte ihop det riktigt.. Tänkte köra all in denna månaden och ta ägglossningstest och ev temp.. men vet inte vad man ska kolla efter.. har dock inte känt igen min mens efter uttaget av spiralen då den är kort(2dagar) jämfört med för 5 år sen (5dagar).. men lägg gärna in mig 7:e :)

• Nixtie

Hej, skrev i början men missades nog.. Jag ska ha min mens runt den 8/1 så sätt mig då :) vet inte hur man gör.. är inne på 4:e försöket och har haft oregelbunden mens sen 4 mån tillbaka då jag tog ut min hormonspiral.. så har svårt att hitta min ägglossning.. tror den var på Juldagen så vi får se :)

• Nixtie

Någon som kan hjälpa mig att tyda mina ägglossningstester? Den översta är 24:e på morgonen och under är på eftermiddagen. Sen är det 26:e,27:e och sen idag längst ner.. varför har jag så många positiva? Tänkte att det började avta men efter den idag så blev jag lite fundersam.. någon som vet?

• Nixtie
    Önskarbebis2020 skrev 2019-12-28 18:51:16 följande:
    Har du tagit gravtest? Man kan få positivt då på ÄL test. Annars så kan det vara så att ägget har svårt att släppa och därmed försöker kroppen få det att lossna (vad jag har läst mig till).
    Jag har inte tagit gravtest än, tänkte ta imorgon bitti. Har läst att man kan vara gravid av positiva ägglossningstest så får se imorgon :) 
  • Nixtie
    Önskarbebis2020 skrev 2019-12-28 18:51:16 följande:
    Har du tagit gravtest? Man kan få positivt då på ÄL test. Annars så kan det vara så att ägget har svårt att släppa och därmed försöker kroppen få det att lossna (vad jag har läst mig till).
    Jag har inte tagit gravtest än, tänkte ta imorgon bitti. Har läst att man kan vara gravid av positiva ägglossningstest så får se imorgon :) 
  • Nixtie
    Paramore1 skrev 2019-12-28 20:10:21 följande:

Hej tjejer! Hoppar in här från december för jag tror jag har BIM 2/1 ca. Ser jag i syne?? Såg strecket efter typ 1,5 minut.

Jag ser ett sträck :D
  • Nixtie
    Hoppas96 skrev 2020-01-02 10:19:48 följande:

Äl+9. Ser ni något?

Tycker jag ser ett vääääldigt svagt sträck :)
  • Nixtie

Jag har BIM troligtvis 8/1. Hitintills har jag fått ömma bröst som började igår och är väääldigt ömma idag, känns som det drar/sträcker/krampar i livmodern (inte som mensvärk) och nu på kvällen är jag supertrött och känner mig hängig och febrig men har ingen feber. Jag har haft 4 cyklar efter jag tog ut min hormonspiral de har varit på 28, 28, 31,34 dagar så vet inte riktigt när jag har BIM men enligt mina ÄL tester så hade jag ägglossning 25-26 Dec. När tror ni jag kan ta gravtest?

Svar på tråden BIM januari