Inlägg från: Planerarsyskon2020 |Visa alla inlägg
  • Planerarsyskon2020

BIM januari

Jag hoppar in här! Jag har BIM 17 januari. Vi har ett barn sedan tidigare född 2017 och detta blir vårt första syskonförsök. Första blev till på första så håller tummarna!

• Planerarsyskon2020

Jag har varit väldigt oaktiv här men har läst ikapp hela tråden nu som känns mer aktuell för mig nu då jag haft ägglossning idag. Vi har haft sex varje dag sedan nyår och kör väl en gång imorgon också för säkerhets skull så får vi hoppas att tiden går fort fram tills 17e.

Jag kommer dock inte att testa mig förens några dagar efter bim då jag plussade på bim +4 eller +5 sist så jag besparar mig den ångesten denna gången.

Stort grattis till er som plussat!

• Planerarsyskon2020
    Sofieelises skrev 2020-01-10 09:14:19 följande:

Ni som är runt ÄL+5-9 där någonstans, vad har ni för symptom? Jag är på ÄL+7 och har haft så sjukt mycket kramp/ont i nedre delen av magen senaste två dagarna, fått använda värmedyna t o m. Har dessutom fått ökade flytningar. Tror verkligen att det kan ha blivit något denna månad då dessa symptom påminner om när jag plussat tidigare!!

Jag upplever att jag mått lite små illa i två dagar, dock inget idag. Ökade flytningar och ett orimligt sug efter äpple. ???????? Men de kan ju vara hjärnan som spelar mig ett spratt.
  • Planerarsyskon2020

Alla mina symtom är borta utan gasig mage.. Och det behöver ju inte tyda på graviditet. Bim är på torsdag men jag plussade först på bim +4/5 sist med dottern så har lovat mig själv att inte testa förens några dagar efter om mensen inte kommer men har typ tappat hela hoppet.

• Planerarsyskon2020
    Mint skrev 2020-01-13 05:22:51 följande:

Slutade med p-piller i oktober. Hade första mensen i mitten av november, andra i mitten av december och har nu sedan i torsdags haft mensvärksliknande symptom men liksom lite ?bredare? och längre ner.

Skulle enligt uträkning (appen Clue) fått mens i fredags, men har börjat våga tro att jag lyckats bli på smällen istället!

Har precis fyllt 38 så har inte direkt vågat ha några förhoppningar. Ska jag ta ett test nu i veckan tycker ni?

Vad väntar du på? Köp ett test och testa dig på lunchen haha.
  • Planerarsyskon2020

Som jag misstänkte. Bim idag men tokblankt streck. Ifs någon billig variant med två streck bara. Väntar i mensen och har den fortfarande inte kommit på lördag så tar jag ett nytt test. Har ändå hoppet uppe, testade först positivt flera dagar efter bim med min dotter så har ändå i tankarna att jag kan vara en låg hormonare.

• Planerarsyskon2020

Bim +3 och fortfarande negativa stickor.... Som sagt likadant förra gången att jag plussade bim +4/5. Men fuck vad irriterande det är.

Svar på tråden BIM januari