• JeSuisMoi

BIM januari

Hej! Jag hänger gärna på här. 

Jag är 26 år och min sambo 32 år, från Stockholm.

I januari kommer vårt 6:e försök till första barnet.

I november fick jag ett tidigt missfall i vecka 5, i december fick jag kemisk graviditet. 

Jag har troligt lågt progesteron, har kort lutealfas. Använder NaturalCycles, och det här blir min första cykel med ägglossningstester då jag tänkt ta apiforce och rosenrot som kanske flyttar på ägglossningen. 

Jag har troligtvis BIM den 16/1.

• JeSuisMoi
    Sofieelises skrev 2020-01-13 12:06:09 följande:

Så kom mensen precis på ÄL+9 (dag 23 i cykeln), så tidigt har jag aldrig fått mens innan. Så jävla besviken nu, mina svaga plus igår och idag var tydligen inget iallafall.

Hoppar vidare till nästa bim tråd. Lycka till ni andra!!

Det behöver inte vara mens, låter som en blödning under graviditet. Hur vanligt som helst. Ge inte upp, fortsätt testa!
  • JeSuisMoi

Idag har jag fått svagt på Early. Tog även ett vanligt test, ett ytterst svagt streck där med (nedre på det inverterade). Jag är på äl+9-10. Kemisk graviditet förra cykeln och innan dess tidigt missfall, så jag hoppas innerligt att det håller sig kvar den här gången. 

• JeSuisMoi
    Hoppas96 skrev 2020-01-13 18:45:05 följande:

Det ser lovande ut för att vara så tidigt :)

Hoppas verkligen att det fortsätter öka, är livrädd just nu...
  • JeSuisMoi
    Hoppas96 skrev 2020-01-13 22:19:56 följande:

Förstår verkligen känslan, har varit med om att det inte ökar och att det ökar. Jättejobbigt med det förstnämnda. Folk säger slappna av och prova om några dagar men det enda som lugnade mig var att se stegring varje dag, och känner man så tycker jag man ska göra det. Jag testade fram till bim+5 och då tog testerna slut. Tänker ta ett digitalt för att se att veckorna ökat senare också. Lugnet kommer när man är redo för det tror jag :)

Ja jag har laddat på med många tester så jag fortsätter testa nu varje dag. När jag fick tidigt missfall slutade jag testa och sen fick jag minskade symptom så då tog jag ett till test som var ungefär lika starkt som när jag plussade = alldeles för svagt. Så den här gången fortsätter jag varje dag.

Vad tror du om stegringen från igår? Övre är gårdagens och undre är dagens (ett 10 och ett 25 test).

Svar på tråden BIM januari