• Anonym (A)

Mysiga barnfria helgen förstörd igen

Anonym (Omg) skrev 2019-12-07 17:26:21 följande:
    Tycker kanske att vv ska vara vv och att mamman/pappan faktiskt får festa dom veckor som dom INTE har barnen. Nu var det mammans helg och då aka hon inte sabba er kväll för att hon vill festa. Det kan hon göra dom helger ni har barnen. Kan ni göra samma tillbaka? Be henne ta barnen på er helg. Är hon öppen för det? Om inte varför ska ni vika er dubbla för hennes vilja? Jag hade bett honom Grow some balls om jag ska vara ärlig eller så hade jag gjort slut.
    Håller med
  • Anonym (A)
    Anonym (jim) skrev 2019-12-08 13:15:44 följande:
    Eller så passar man på att stärka relationen med sin partner innan deras första gemensamma barn kommer.
    Det där med "lika bra att vänja sig" kunde ju mannen och hans ex lärt sig annars. "Lika bra att vänja sig vid att man inte kan gå ut med vänner närsomhelst när man valt att skaffa barn och sedan valt att skilja sig".
    Håller med
  • Anonym (A)
    Anonym (jim) skrev 2019-12-09 14:05:34 följande:
    Jag tror xaxxon bara är en man som vill gnälla lite på gnälliga kvinnor, ska nog inte tas så allvarligt...
    Det tror jag med
  • Anonym (A)
    Zarch skrev 2019-12-12 13:41:18 följande:
    Jag tror att ämnet i sig är en het potatis för kan inte komma på en svårare familjekonstellation att få till på ett optimalt sätt där alla är normala och bidrar till en harmonisk dynamik.

Just därför kan det nog skapa viss frustration för dom som har haft det tufft i sina nybildade familjer eller hur man kallar det för när folk som aldrig upplevt detta vill knäppa en på näsan eller hur man ska kalla det.

Vill inte att det ska halshuggas åt något håll men ämnet i sig framkallar starka känslor hos många.
    Håller med
  • Anonym (A)
    Anonym (Bonusarna) skrev 2019-12-13 10:23:49 följande:
    Hej :) Så gör min bonusdotter också, frågar mig om b-h, pratar om killar, berättar jobbiga saker som hennes vänner/kusiner går igenom hemma med sina föräldrar etc. Så jag tror det beror på bonusförälder och hur man bemöter sina bonusar från början. Jag sa till mina bonusar att jag är det de vill att jag ska vara för de. Är det bara en vän, så är jag bara en vän, är det bonusmamma så är jag det etc. Men de valde en blandning. Min bonus har även sagt att om ngt hände min sambo så skulle de hellre vilja bo med mig än med deras biologiska pappa. Är ju ett bra betyg:D
    Härligt
Svar på tråden Mysiga barnfria helgen förstörd igen