• Anonym (??)

Mysiga barnfria helgen förstörd igen

Jag har mina barn på heltid eftersom jag lever med deras pappa och skulle tycka det var hemskt att bara få ha dem varannan vecka. Jag skulle längta ihjäl mig och ta alla chanser att få träffa dem mer. Däremot skulle jag inte stå ut med en ny partner som ville att jag skulle säga nej till att ha barnen för att sitta hemma med honom. Hade varit en annan sak om man hade bokat biljetter till någon föreställning etc just den kvällen.

• Anonym (??)

Men snälla, varför tror många att detta handlar om barnens mamma?! Pappan kanske bara är jätteglad för alla extra chanser att vara med sina barn?! Det låter ju faktiskt så med tanke på att han även engagerar sig i deras fritidsintressen etc. Tycker ts har gjort ett kap som valt en toppenpappa till sitt kommande barn och önskar att hon kunde inse och glädjas åt det istället!

Zarch skrev 2019-12-08 04:48:17 följande:

Vad förväntade du dig? Ja så kan man väl också uttrycka sig om man tycker att det är en självklarhet att dom nya kvinnorna ska knäppas på näsan.

Att TS aldrig kommer få en regelrätt kärnfamilj är ju givet men jag tycker att det är konstigt att hon ska anklagas för att vara taskig när hon vill ha en lugn helg på tumanhand med sin karl? Barnens egna morsa verkar ju definitivt måna om att få just DET rätt så ofta och det är tydligen heeeelt i sin ordning och hon står ändå kvar överst på pallplatsen som den goda modern. Så förståeligt och så fint att han lobbar för det och ger henne just detta.

Svar på tråden Mysiga barnfria helgen förstörd igen