Anonym (Trådstartare) skrev 2019-12-07 22:57:52 följande:
Givetvis finns det kvinnor som gillar BDSM, jag har inte påstått något annat. Men sättet anonym (BDSM-kvinna) skriver på tyder på att hen är en man som blev kränkt av tråden.
Du påstod att BDSM-Kvinna var en man.
Att du anklagar henne för att vara en man som blev kränkt av tråden säger en hel del om dig egentligen än den du riktar det till.
Du kan bevisligen inte hantera att vi kvinnor är olika individer och har olika uttryckssätt i text. Det har du bevisat här.
Du vet inte om BDSM-kvinna är en man eller inte så du kan inte uttala dig heller om det.
Men vad bra, då säger vi att jag skrev och påstod det då..
(Sarkasm, om du missade det, i den meningen.)
Programmet kalla fakta ÄR fakta! Och jag har hänvisat till ett antal studier tidigare i tråden.
Jag har aldrig vänt mig emot programmet kalla fakta. Nästa direkta falska påstående du skall komma med?
Så skall vi lista alla dina "antal studier".
Det kommer att gå fort då man kan använda sig av "visa endast" under nicket.
Vi börjar med din Trådstart.
Där länkar du till en artikel i Sydsvenskan, och Sydsvenskan är en morgontidning. Att det står skrivet "en studer visar..." gör knappast att DU har länkat till en studier. Du länkar fortfarande till en tidningsartikel, där artikelförfattaren påstår att det finn en studier. Men ingenstans i artikeln så länkas det till den aktuella studien som artikelförfattaren påstår att det skulle finnas.
Så går vi vidare...
Inlägg #3, #11, #14, #15, #53 och #94 så länkar du till Expressen.
Expressen är en kvällstidning. Samma i de artiklarna, som finns skrivet i Expressen, artikelförfattaren HÄNVISAR "det finns studier..." , med det finns INGA länkar till dessa studier i artiklarna. Så nej återigen du har inte i de inläggen heller länkat till "ett antal studier".
I inlägg #15 så hänvisade du till nätTIDNINGEN ETC, dock det är en tidning, och samma där artikelförfattarna skriver "det finns studier..." , men ingenstans så länkar artikelförfattaren till dessa studier..
Tidningsartiklar från Morgontidningar, Kvällstidningar, och Nättidningar med utlåtande "det finns studier", gör knappast att du har hänvisat till några studier i sig. Att dessa artikelförfattare PÅSTÅR att det finn studier, gör aldrig att du har hänvisat till "ett antal studier" i sig. Du länkar (fortfarande) enbart till just tidningsartiklar.
I inlägg #15 och #76 så länkar du till roks, Och ja jag har läst deras, text, men ingenstans i deras text så hänvisar de till någon studie alls. Utan det gör bara en massa internlänkningar till andra skrifter de har på sin egna hemsida. Men inte ett endaste ljud om någon studier.
Så den faktiska frågan kvarstår.. När skall du länka till de faktiska studierna?