Anonym (BDSM-kvinna) skrev 2019-12-08 20:43:44 följande:
Allvarligt? Jag börjar verkligen tro att åtminstone dem mer radikala feministerna har en ....ähem... .ganska annorlunda syn på saker och ting. Mina kommentarer:
Jag tycker det är verkar logiskt att killar som inte har haft sex än försöker ta reda på hur man gör. Förr i tiden när det var mer tabu med sex, fick de inte veta något och då hände märkliga saker. Har hört om en kille som trodde att man stoppar in den i naveln. Och en av dem franska kungarna (han som var gift med Marie-Antoinette och avrättades) klarade visserligen att stoppa in den i rätt hål men han förstod inte att man måste göra någon rörelse så att man till slut får utlösning. Och sen var han överraskad över att frun inte blev med barn.
Kanske är du inte bra på att kommunicera?Jag har alltid klarat att förklara för killar i fall de gjorde på ett sätt som inte funkade för mig. Kvinnor är ju så himla olika också. Kanske funkade ju "porr-films-sättet" på en del kvinnor?
Och du menar att barn inte förstår att om mycket i dem andra filmerna är på låtsas, fejkat, överdrivet, osv. att det också lär vara så i porrfilmer med. Har du specifikt valt dem mest korkade killarna, eller? Jag tycker så långt brukar man kunna tänka som tonåring. Och man tar upp sånt ungefär i årskurs 7 i sex - och samlevnad.
Och jag tycker det är jättebra om folk upptäcker vad de verkligen gillar. Där har porrfilmer en viktig roll. Hade det varit bättre om han aldrig hade kommit på det? Att killen var en egoist och bara tänkte på sin egen njutning har ju NOLL med porrfilmerna att göra. Är man egoist så är man. Vad har det med porrfilmer att göra?
Haha. Männen måste lära sig från livs levande kvinnor och bäst är de som har haft långt förhållande, 10 år eller mer för då har han utvecklats med en kvinna sexuellt tillsammans. De som bara ser porr och sedan har ons är sämst för ingen kvinna hinner lära om och lära rätt honom. I porrfilmers värld så framstår det oftast som om t ex mannen slänger fram könet och vips blir kvinnan dödskåt av att bara se främlingens kön. Dessutom tas ofta hans huvud bort, så att det verkar som att kvinnan tycker att könet är viktigare än fejset.
Barn förstår inte av sig själva att läskiga filmer är på låtsas utan en vuxen behöver berätta det. Du har inga barn märker jag. Barn lär sig inte själva att det som visas på film är teater, utan någon berättar det för dem och lugnar dem.