Inlägg från: Anonym (Sällan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sällan)

Hur ofta har ni sex?

Anonym (Gifta länge) skrev 2019-12-05 15:57:21 följande:

En gång varannan vecka. Gifta i 40 år. Jag vill mer men inte frun. Får bli onani ett par gånger i veckan för att täcka upp behovet 

Så har vi också efter drygt 20 år som gifta. Hur gamla är ni? Vi är drygt 50
  • Anonym (Sällan)
    Anonym (Gifta länge) skrev 2019-12-05 17:43:48 följande:

Vi är 67 och 61. Jag behöver lite hjälp med piller annars funkar det bra

Bra att det finns piller. Jag är väl snart där jag också... Hur länge länge har ni haft sex så sällan? Har ni matchat bättre tidigare eller har du alltid velat ha mera?
  • Anonym (Sällan)
    Blower83 skrev 2019-12-05 17:55:29 följande:

Vi har varit ihop i 17 år. Nu på senaste tiden blir det 1-3 gånger i månaden. Frun tycker d är kanon men jag vill gärna ha oftare.

Verkar inte vara ovanligt... Hur gamla är ni då?
  • Anonym (Sällan)
    Anonym (Gifta länge) skrev 2019-12-05 18:23:13 följande:

Sista 10 åren som nu. Innan 1 gång i veckan. Tyckte jag också var för lite men får leva med det

Jo man får anpassa sig. När vi var nygifta hoppades jag på 2-3 gånger i veckan, men det var svårt att få henne med på noterna så vi landade snart i 2-3 gånger per månad i stället. Nu är det nere på 1-2 gånger per månad. Kanske jag gav efter för lätt men jag var helt oerfaren och tänkte att jag kanske fick finna mig i att ha sällan. Lite jobbigt sen när jag någon gång fick höra att hon hade haft ofta med tidigare pojkvänner, men varje relation har väl sin karaktär.
  • Anonym (Sällan)
    Anonym (Gifta länge) skrev 2019-12-05 18:23:13 följande:

Sista 10 åren som nu. Innan 1 gång i veckan. Tyckte jag också var för lite men får leva med det

Jo man får anpassa sig. När vi var nygifta hoppades jag på 2-3 gånger i veckan, men det var svårt att få henne med på noterna så vi landade snart i 2-3 gånger per månad i stället. Nu är det nere på 1-2 gånger per månad. Kanske jag gav efter för lätt men jag var helt oerfaren och tänkte att jag kanske fick finna mig i att ha sällan. Lite jobbigt sen när jag någon gång fick höra att hon hade haft ofta med tidigare pojkvänner, men varje relation har väl sin karaktär.
  • Anonym (Sällan)
    Blower83 skrev 2019-12-05 19:44:40 följande:

Jag är 37 min fru är 36.

Välkommen i klubben. Lika bra att du vänjer dig... Hur ofta hade ni i början då?
  • Anonym (Sällan)
    Blower83 skrev 2019-12-05 19:59:37 följande:

Till sist 1-3 gånger i månaden

Fantastiskt vilken aktivitet i början. Men oj vilken nedgång. Snart är ni på 1-3 gånger per år. Eller tror du att det håller sig på nuvarande nivå? Vad tror du att är huvudorsaken till minskningen?
  • Anonym (Sällan)
    Anonym (Glam) skrev 2019-12-05 20:37:29 följande:

Både runt 45, vi har varit ett par i 20 år, sist vi hade sex var för över 3 år sedan, jag (man) vill mer men min partner (kvinna) vill inte, hon tycker helt enkelt inte att sex är viktigt mer så ofrivillig celibat för min del.

Håller så smått på och funderar över om jag kan acceptera att leva så här eller gå skilda vägar men det är inte så lätt när vi faktiskt älskar varandra och livet på det stora hela är toppen.

Jobbig sits. Det är för tidigt att sluta.
  • Anonym (Sällan)
    Blower83 skrev 2019-12-05 20:50:50 följande:

Sen ungarna kom så är det inget hon prioritera.

Kanske det blir bättre när dom är lite äldre?
  • Anonym (Sällan)
    Blower83 skrev 2019-12-05 20:50:50 följande:

Sen ungarna kom så är det inget hon prioritera.

Kanske det blir bättre när dom är lite äldre?
  • Anonym (Sällan)
    Blower83 skrev 2019-12-05 21:07:30 följande:
    Tror inte det. Jag skulle lätta kunna ha sex 3-4 dagar i veckan om inte oftare
    Då är det nog enklast att vänja sig. Vi har haft sex sällan hela tiden under våra 20 år och det går också.
Svar på tråden Hur ofta har ni sex?