Ruvning dec 2019
@Jangeles Ååååå vad bra! Vad glad jag blir för din skull!! Hejja! Man måste stå på sig.
@Shishii Håller tummarna för dig imorn på KUB UL!! Återkoppla gärna!
Jag fick mitt NIPT-resultat i tisdags. Det är en genetiskt frisk liten pojke :) <3 Lättnadens suck! Nu inväntar jag bara mitt morfologiska UL den 4e mars. Om allt är ok då så är det dags att ?go official ? :) På lör har jag en mental gräns. Det var nämligen då, 12+6 som mitt foster dog förra gången och jag var tvungen till en abort på sjukhus (miniförlossning).
Ska bli skönt att slippa hemlighålla! Då kan man ju äntligen gå med kläder som inte spänner eller trycker över magen. Är så oerhört känslig för minsta tryck nu. Tom mjukisbrallorma känns som ett järnbälte runt magen. Det handlar dock endast om känsla och att jag lagt på mig 3 kg och inte om att graviditeten är synlig. Men det kanske kommer om en månad eller så :)
Tack, jag återkopplar absolut! Om du hinner se detta ikväll: har du lust att berätta lite kring vad exakt de tittar efter på Kub? Och vad är gränserna? Ex: för Downs är allt över 1:xxxx bra och högsta värdet är 1:xxxxx. Vore så tacksam :)