Ruvning dec 2019
Men ååååå, HURRAAA!!! Så himla skönt!! Och så skönt att ni får ett nytt VUL igen snart!
Men ååååå, HURRAAA!!! Så himla skönt!! Och så skönt att ni får ett nytt VUL igen snart!
Här är min lilla Lusse Lelle :) <3
Jag är otroligt uppsvälld om magen och känner tydligt livmodern utan på magen, tog på mig gravidbyxorna idag..så skönt! Längtar lite tills denna svullnad lagt sig så jag slipper känna mig konstant mätt haha..
Bokade in inskrivningssamtal idag så nästa fredag är de dags :)
Hur mår alla? Har någon fått tid för kub test?
Själv mår jag fortfarande SUPERILLA men märkt att det är lite bättre när jag äter smått med jämna mellanrum. Träffade BM idag och fick remiss skickad för kub-test. Nervöst! Konstant rädd för att det inte ska finnas nåt kvar längre...man blir väl lite nojig efter alla turer fram o tillbaka. Jäkla hjärnspöken!
@Shishii och @LilyT hur mår ni och hur går det för er? <3
Nysningarna hänger fortfarande kvar, inte överdrivet men minst tre om dagen trots ingen förkylning ????
Jag har tjuvtestat med RFSU testa ofta tester, negativt alla gånger (senast igår) vilket känns jobbigt såklart. Men det är ju ett 2 dagars odlat embryo, läst att det tar längre tid innan pos utslag än ex 5 dagars. Har testdag nästa fredag så ska försöka hålla mig tills dess nu! Såååå lång tid!
Ja, det är första ruvningen! Verkligen påfrestande, plågsamt! Tack! <3
Hur går det för dig?
TACK för dina ord!!! Dom hjälpte mig att ringa kvinnokliniken idag då jag känner att min oro tar övet hela mitt liv, har inte kunnat glädjas något åt det här och det blir bara värre och värre..
Jag ringde och uttryckte min starka oro och berättade hur ledsen jag var så hon bad mig komma in på en akut tid då dom hade det väldigt lugnt.
På skärmen fick jag se en sprattlade liten bebis och gud vad jag grät!! Fick världens finaste bemötande av läkaren också som undersökte mig noga och skrev ut bilder till oss som bevis <3
Det enda hon kunde se som var lite avvikande var att moderkakan var föreliggande men vanligtvis växer det till sig och det kommer dom ändå kolla upp igen vid RUL så vi kunde vara helt lugna.
Tack <3
Ruvardag 11 och nu kom en blödning. Förmodligen mensen. Fan fan fan.
Nej jag lät faktiskt bli imorse för tänkte jag skulle hålla mig tills på fredag. Bröt ihop totalt sekunden jag satte mig i bilen efter jobbet, fy fan vad detta är jobbigt..