Ruvning dec 2019
3 dagar före beräknad mens. Ser ni oxå ett svagt plus...?
3 dagar före beräknad mens. Ser ni oxå ett svagt plus...?
Jag är chockad, livrädd och vet inte vart jag ska ta vägen...men självklart överlycklig samtidigt!
Tack så mycket <3
Ja, märker att jag har blivit så van vid att oroa mig genom denna process så har svårt för att bara slappna av! Men man får försöka
Har du fått flera symptom och tid för UL?
Två tydliga streck - gravid! :D
Stort grattis till er som plussat!!
Har legat i vinterkräksjuka sedan julaftonsnatten. Men just nu känns det helt ok ändå :)
Idag har jag officiell testdag fr kliniken. Haha! Var tvungen att göra 2 tester för att för att vara på säkra sidan. Vågar liksom inte tro på det. Har inga gravidsymptom så är ändå lite nervös att det inte riktigt stämmer...
Håller med om att nya nojjor tar vid nu... nästa delmål är 12 veckor.
Vul idag. Graviditeten satt på rätt ställe i livmodern *jippi*
En hinnsäck på ca 11-12 mm. Ingen hjärtaktivitet ännu.. blir såklart orolig men läkaren försökte att lugna mig med att det oftast är för tidigt att se några hjärtslag.
Vecka 5+4, väntar till i januari för att boka nytt besök.
Inga symptom har jag hellet.. usch.
Hur är det mer er andra?<3
Så härligt att höra <3 hjärtaktiviteten håller jag med om att det är rätt tidigt för men snart kommer du se det också!
Själv testade jag igen igår på morgonen med två tester och fick det digitala till 3+ (Ökning från onsdagens 2-3) och det vanliga testet hade lika starkt streck som kontrollstrecket. Dock vaknade jag idag till en del brunt i bindan och nu mot kvällen tycker jag att flygningarna är mer rosa än bruna (ursäkta äckel-info) och lite mensvärk till o från. Vet att många blöder lite i början på graviditet men förra missfallet började exakt likadant så nu är jag helt uppgiven och förtvivlad usch jag orkar inte med ett till missfall!!
Ja usch, detta suger på en annan nivå
Tack, får väl bara vänta o se...
Hur såg dina blödningar ut? När kom de?
Håller alla tummar!! <3