Ruvning dec 2019
Ruvardag 1 här men en Blastocyst, testdag 23/12.
Någon i tråden som fortfarande ruvar?
Kram till alla som kämpar!
Ruvardag 1 här men en Blastocyst, testdag 23/12.
Någon i tråden som fortfarande ruvar?
Kram till alla som kämpar!
Spännande!:) Vilken klinik går ni hos? Vi har varit på Livio Falun. Hur har dina tidigare insättningar sett ut? Hoppas verkligen att allt ska gå väl för dig! Ja.. det kan bli en väldigt fin julklapp
Okej, är dom gjorda i ostimulerad cykel?
Jag fick tillbaka en färsk blastocyst våren -17 som resulterade i en liten bebis :)
Mycket hjärnspöken..det känns jobbigare denna gång. Dels för att vi nu får stå för kostnaderna själva, dels för att vi lyckades på första försöket förra gången
( kommer på mig själv med att jag innerst inne typ tror att jag redan är gravid).. och då blir jag rädd av tanken o tror att det inte kommer lyckas bara därför.. struligt jag vet.
Vill minnas att jag hade mensvärk i stort sett från början förra ruvningen men nu känner jag inte ett skvatt?
Hur går det för alla?:)
Svårt att veta vad som är vad men igår kunde jag ana lite molvärki magen i omgångar samt att brösten blivit liite fylligare, tar ju dock lutinus x2.
12 dagar sen ovitrelle och imorse fick jag en tvångstanke om att ta graviditetstest 5 dagar efter FET.
Suuuuuper svagt plus
Tack!!:) jag vet inte riktigt.. pytte lite glad såklart. Men en miljon tankar som snurrar om huruvida det är ett riktigt streck eller inte.. väntar nog någon dag till nästa tjuvtest.
Hur mår du? Min mensvärk är spårlöst borta idag..
Håller tummarna <3
Hej alla !
Jag ruvar fortfarande!
Satte in en 2-dagars 7/12, har testdag 21/12.
Hur går det för er andra .. Jag har fått lite rosa blod på bindan I förrgår och idag med . Är riktig orolig
Okej jag förstår kan känna ingen den där tyngdkänslan...nää alltså jag försöker känna efter men jag har nog inga symptom just nu
Hej,
jag ruvar också :)
Min första IVF och gjorde i fredags en FET med en 5-dagars blastocyst.
Jag är sjuuuukt nervös!
Officiell testdag 26/12 men kommer inte att kunna hålla mig. Vet inte när det är idé att börja fusktesta. Tog ovitrelle 6 dec så 10 dagar har ju passerat iaf. Tar Lutinus 2 ggr/dygn.
Vet inte hur lång tid det tar innan den ska fastna i livmoderslemhinnan. Den hade påbörjat att lämna sitt skal när den petades in.
Skönt att läsa om fler som är i samma sits! <3
Hmmm... Det här m alla termer ???? Hur räknar man egentligen? Borde ju vara skillnad beroende på om man gör ET på dag 2 eller 5 vad gäller gravtest. Eller är det bara jag som är förvirrad? Även ruvardag borde ju vara olika för ET 2 resp 5. Någon som har koll?
Ruvardag 3 o jag känner ännu ingenting. Vill ju ha tydliga gravsymptom!! ???? Veta vad statusen är. Kontrollfreak? Nääää, inte alls ???? Ovissheten är det allra värsta! ????
Okej tjejer... håll tummarna för oss nu<3
Än är det en lång väg kvar och jag pustar inte ut fören jag får ser att det sitter på rätt plats i livmodern och att hjärtat tickar men titta så fint plus... ruvardag 7