Ruvning dec 2019
Hej!
Jag gjorde ET den 2/12 med en blastis, fick testdag den 20/12.
Min mens beräknas komma om 7 dagar.
Hur känns det, något symtom som kanske kan vara graviditet än? :)
Hej!
Jag gjorde ET den 2/12 med en blastis, fick testdag den 20/12.
Min mens beräknas komma om 7 dagar.
Hur känns det, något symtom som kanske kan vara graviditet än? :)
Oj då! Då är det nästan exakt samma. Nej verkligen inga tydliga symptom :/ mådde rätt illa dagen efter, men det gjorde jag på tidigare ET också o det var inget den gången så det säger ju inget. Har bara symptom av Lutinus så som styva bröstvårtor. Har du känt något?
Hej
Jag satte in ett 2-dagars igår och har testdag 21/12.
Detta är vår första IVF denna omgång. Har en son som vi fick via IVF för 2 år sedan (på andra försöket, inget i frysen).
Känner än så länge inga biverkningar av Lutinus. Tycker dock nästan att den är det värsta med hela behandlingen, känner mig så ofräsch hela dagarna!
Håller tummarna för oss alla!
Okej! Jag orkar typ inte ta något gravtest förrän efter min beräknade mens.. Så less på att tagit gravtest i 4 år med negativt resultat varendaste gång hehe. Mycket bortkastat hopp och pengar. Men skönt för dig att veta att Ovitrelle gått ur. Jag tog inte ovitrelle utan gjorde stimulerad.
Ska du fortsätta testa eller ska du avvakta till något speciellt datum nu??
Nu har det börjat blöda. Lite men ändå. Det är mens. Ruvardag 8 så länge fick man leva lyckligt! :( Hoppas det går bättre för er andra.
Försökt tre år. Gjort tre ivf, haft dålig embryoutveckling, bara fått sammanlagt två till frysen totalt, detta var ett av dem...
Tack för tröst <3