Invandrare och problem
Om det alltid varit samma problem har alltså skattesänkningar inget alls med saken att göra alltså? Bra. Då förstår jag också varför Löfven inte kunde se den grova brottsligheten komma..
Om det alltid varit samma problem har alltså skattesänkningar inget alls med saken att göra alltså? Bra. Då förstår jag också varför Löfven inte kunde se den grova brottsligheten komma..
Jag tror att kulturella skillnader kan orsaka stora problem. Jag är nyfiken på vad de som INTE tror att just kulturella skillnader är orsaken, tror? Vad kan då vara orsaken? Genetik? Eller vaddå? För det är ju rätt osannolikt att slumpen skulle göra att oroligheter till en förkrossande majoritet uppenbarades i vissa miljöer.
Att det inte finns koppling kiss och bajs förstår alla utom brunhögern. Att det finns en koppling mellan utsatthet och segregation är ett välkänt faktum.
Källa på det du skriver, att det skulle vara frekvent förekommande. Du menar alltså att de horder av barnfamiljer som åker till Thailand (och vars barn bla går på svenska skolan där) skulle "ägna sig åt olagligheter för att stanna kvar"? Och även övriga svenskar, trots att lagstiftningen i Thailand går hårdare åt utlänningas brottslighet? Intressant! Har aldrig sett sådan statistik, men är nyfiken, så länka gärna!
Har aldrig hört talas om svenskar som tex gått med i gäng i Thailand, skjutit folk, bombat, bidragsfuskat, systematiskt gruppvåldtagit eller försökt sätta skräck i lokalbefolkningen osv. Men ska bli intressant att se din statistik angående detta!
Bakom betalvägg och en artikel i Expressen (dvs ej statistik) men bortsett från det: vad gör DU för att hjälpa denna utsatta grupp, thailandssvenskarna? Du drog ju själv paralleller mellan segregation, utsatthet o brottslighet:
Bakom betalvägg och en artikel i Expressen (dvs ej statistik) men bortsett från det: vad gör DU för att hjälpa denna utsatta grupp, thailandssvenskarna? Du drog ju själv paralleller mellan segregation, utsatthet o brottslighet:
Det står att någon har hällt ett glas med urin i en elevs säng (och att eleven inte låg i sängen när det hände). Det är ju lite skillnad mot att kissa i någons mun.
Familjeliv har nu svarat mej.
Svaret betyder att vi inte tillåts framföra sanningen, peka ut vilka det är som är problem och begår våld, brott och våldtar och ge politiska förslag som verkligen löser problemet.
DVS: här får vi bara hålla oss i den politisk korrekta fåran.
Man får tack och lov inte sprida rasism på forumet.
Varför skulle det vara svårt? Det du skriver var ett rykte, det jag skrev var bekräftade uppgifter. Du kanske bör läsa igenom det du länkar till innan du postar?