Padirac skrev 2020-02-27 19:56:11 följande:
Varken Vs eller Ss vandel förändrar SDs samtidshistoria, ledningens utsagor och kopplingen SD har till nazism, fascism, vitmakt och rasism.
Så anklaga gärna Repalu och vem du vill och vilka andra partier för allt möjligt - inget av det tvättat bort SDs kopplingar eller vad MK och JÅ säger i länken ovan om att lite nazism och rasism eller antidemokrati är Ok så länge det inte uttrycks kontinuerligt.
SDs skapades av nazister, fascister och rasister, MK och JÅ liksom du förnekar detta och försöker skyla över dessa väl kända och dokumenterade fakta genom att påstå att det äe enskilda individer det handlar om. Samtidigt anklagar SD i sin bruna propaganda (som MK själv uttryckt det) att S med PAH i spetsen var nazimedlöpare, samma PAH som JÅ anklagar för nazism beundrar JÅ och inbillar sig att PAH skrivit förordet till JÅs bok.
Den bruna propagandan går i mycket ut på att sudda ut gränserna mellan det som är verkligt och det som är inbillat och rent av möjligt.
JÅs beundran för den för nazism anklagade PAH är ju talande i sig..
Att SD har en delvis smutsig historia håller jag med om. Men hur ofta går du man ur huse för att kritisera V som FORTFARANDE är ett kommunistiskt parti som kämpar för ett kommunistiskt Sverige enligt deras eget partiprogram?
Jag har kollat din historik och jag hittar INGEN kritik av V men en uppenbar besatthet av SD. Om du nu är så otroligt mån om att partier har en historia av facism och nazism är det JÄVLIGT märkligt att du aldrig uppmårksammar drt parti som har kommunism högt på sin agenda helt utan att skämmas för det.