• New  Dawn

Vill ha mycket sex men sambon orkar inte

Vad gör du för att öka hans lust i dag? Hur ser erat sexliv ut?

Är han fysiskt aktiv?

Anyone can hate. It costs to love.
  • New  Dawn
    Anonym (Jaha) skrev 2019-12-04 08:56:37 följande:

Ibland har jag på mig underkläder jag vet han går igång på. Kläder som är lite sexigare. Försöker få igång han på alla de sätt jag kan tänka mig. Kysser honom där han uppskattar det mest.

Han är inte fysiskt aktivt. Leka med barnen och elektriker jobbet är där han rör sig.

Ibland sexiga kläder. Okej och hur funkar det?

Jag hade väntat mig lite mer exempel än "alla sätt du kan tänka dig"

Det blir lite svårt att ge råd då.

Då får jag förutsätta att du provat det mesta.

Hur reagerar han när du börjar smeka och suga hans kuk? Gillar han inte avsugningar alls, eller gillar han inte att bli smekt på kuken alls? Eller är det bara svårt att börja så... I så fall varför? Han kanske får prestationsångest. Eller vad tror du?

Jag gissar att du provat helkroppsmassage med olja eller liknade. Hur reagerar han om du masserar lite mer på rumpan, ner mot låren, närmar dig han erogena områden bakifrån?

Fysik aktivitet har en positiv effekt för sexuell lust och funktion, så att träna kan öka lusten för de flesta människor av båda könen. Trivs man inte i relationen eller tänder man inte på sin partner tex löser ju inte träning det.
  • New  Dawn
    Anonym (Jaha) skrev 2019-12-04 13:27:54 följande:

Den går att smeka, inget fel med de. Men då vill han bara ha en avsugning till han är klar, inget sex i sig. Ingen prestationsångest finns.

Massage får han, bakifrån får man inte röra, kan ge panik.

Okej, så då blir han alltså kåt och får lust, men är inte intresserad av dig och din njutning då ? Eller hur ska jag tolka det?
Svar på tråden Vill ha mycket sex men sambon orkar inte