• Anonym (G)

Sviktande attraktion

Anonym (Matte) skrev 2019-12-02 22:28:37 följande:
    Våra barn har flyttat ut , vi  är i 50 års åldern . Jag är med och handlar maten och bär hem tunga matpåsar . Vi badar i hop i badkaret det har vi hållit på med sen vi blev i hop för över 30 år sen. Vi bada förr när barnen  somnat . Hon hade kjol på sig utan trosor eller string blev någon snabbis när barnen sov middag också. Sen när barnen växte och lekte ute kunde det bli ett skjut bakifrån och Marie stod i fönstret  och titta ut på dom . Jag plockar ur diskmaskin och laddar den ,hänger tvätt i bland .
    Vi har dubbeltäcke det är kanon . Min tjej var bra trött när barnen var små också .Med allt som är med maten osv.
    Men sex har vi alltid haft i massor.
    Kommer i håg vi skulle ha kalas för något barn och bägge sov middag . Jag peta i kul Marie på sängen upp med benen undan med stringen , vi körde på som fan då kom hennes föräldrar och kacka på hon hoppa upp ner med kjol räta till stay up sen  och stringen . Var är Matte fråga dom , han håller på och klär sig sa hon . Jag hade värsta ståndet som jag försökte stoppa in i byxorna .
    Låter härligt.
Svar på tråden Sviktande attraktion