• Tussss

Ruvardagar - följas åt?

Hej, 
    Jag hoppar in här också Glad
    Jag är på ruvardag 4 idag med en 5dagar efter ett FET. Vågar knappt skriva här, har gått åt pipsvängen varje gång tidigare Rynkar på näsan

Jag har beräknad mens på söndag och hittills har jag noll symptom. Jag har inte haft några symptom på mina två tidigare plus heller som iofs slutade illa. 

• Tussss
    staypositive80 skrev 2019-12-06 18:51:35 följande:

Välkommen!! Åh förstår dig, men vi försöker vara försiktigt positiva här i gruppen och peppa varann. Hur många dagar ruvade du de andra gångerna innan du fick mens?

Tredje gången gillt säger man ju, så denna gång hoppas vi det går vägen för dig.

Kram

Vid inseminationen fick jag ett X så då var jag gravid i 6 veckor innan det sket sig. Första ivf:n så tog det typ 3-4 dagar till mensen kom (inget plus). Andra gången klarade jag mig längre Och fick missfall, då i v 6.
  • Tussss
    staypositive80 skrev 2019-12-08 09:30:09 följande:

Idag kunde jag inte vänta längre och smygtestade imorse när jag vaknade (har testdag på torsdag, så om 4 dagar). Fick ett svagt plus :) är så himla glad, kan knappt fatta det. Får testa igen på torsdag för att verkligen vara på säkra sidan men det bådar gott :)

Grattis! SkrattandeSkrattande
  • Tussss
    staypositive80 skrev 2019-12-09 18:42:29 följande:

Tack goa!

Har inte vågat testa fler gånger men har ju testdag nu i veckan så snart dags på riktigt.

Hur mår du?

Kommer gå bra då med! :)

Sådär, min mens kom precis :( orkar inte. Förstår inte varför det ska vara så jävla svårt :(
  • Tussss
    staypositive80 skrev 2019-12-09 20:51:33 följande:

Nej så drygt :( men är det "vanlig" mens eller kan det vara nidblödning?

Massa styrkekramar till dig <3

Det är vanlig. Nid får man bara när det fäster och det ska det göra inom 24h från återföring. Plus att testet är neg idag.
Svar på tråden Ruvardagar - följas åt?