Hur hjälper vi barn med Autism, Adhd eller Add?
Jag håller med AndreaBD, det verkar som att du blandat ihop en del forskning och en del egna teorier.
Jag håller med AndreaBD, det verkar som att du blandat ihop en del forskning och en del egna teorier.
Det här var nog den mest underhållande konspirationsteori jag bläddrat lite fram och tillbaka i på Youtube den här veckan.
och blanda själv inte inNär du ändå hade missat att det var TS som började, finns det kanske en liten, liten, liten, liten, möjlighet att du inte har rätt angående det icke vedertagna HSP?
Man får se de som en skidbacke om man visualiserar det. Tänk er att man ställer alla människor på planeten i led sorterat i hur känsliga sinnen och känslor dom har. Då blir det autistiska högst upp i skidbacken sen dom som kommer lite längre ner i skidbacken är högkänsliga, sen tonas de vidare ut med resterande befolkningen.
Jo men de har man ju sett att det finns högkänsliga. bara googla om det. Rent logiskt så förklarar det ju varför Autism är geni spektrumet då de är hur känsliga sinnen och känslor som avgör hur detaljerat vi kan uppfatta vårat medvetande.
Jag skrev något i tråden:
Jag tycker det verkar som du blandat ihop ASD och HSP.
Någon svarade:
och blanda själv inte in det icke vedertagna "HSP" i TS röra...
Jag svarade:
det var TS som började
Någon svarade:
Icke att beblanda med diagnoser ur DSM-5, för att vara specifik
Jag svarade:
Vad har HSP med diagnoser att göra?
Intense world theory verkar vara på teoristadiet så man ska ta det med en nypa salt och med tanke hur TS har svarat på kritiken så tvivlar jag på hans tolkning av teorin.
Det går nog inte att se det som en vetenskaplig teori.
Jag tycker det verkar som du blandat ihop ASD och HSP
Tycker du du det i dag också?