Inlägg från: Anonym (KalleG) |Visa alla inlägg
  • Anonym (KalleG)

Vad beror det på att så många kvinnor gärna avstår sex?

Kvinnor avstår sex kanske pga födsel av barn?

Min fru har ingen lust efter vårt andra barn. Omöjligt att få till något mer än en gång per år.

Svårare än så är det inte. Det leder bara till en sak i slutändan, där rätt så snart. Men jag hoppas på en förändring innan det är kört.

• Anonym (KalleG)

Min fru har ingen lust efter vårt andra barn. Omöjligt att få till något mer än en gång per år.

Svårare än så är det inte. Det leder bara till en sak i slutändan, där rätt så snart. Men jag hoppas på en förändring innan det är kört.

• Anonym (KalleG)

• Anonym (KalleG)

• Anonym (KalleG)
    Anonym (Tänk) skrev 2019-12-02 15:13:29 följande:
    Du är en man gissar jag.
    Vad spelar det för roll vilket kön han är? Klart sex är viktigt. Lika viktigt som att pussas och kramas. Det är sånt man gör i ett förhållande om man inte från början flaggar för det. Eller om man inte säger att man inte vill ha sex mer men vill ändå vara i ett förhållande, så det är okej om den andra partnern får sin sexuella njutning annanstans så länge kärleken stannar hemma. Simple as that. Det är trots hens liv. Och hens känslor är viktiga oavsett om det är en man eller kvinna.
Svar på tråden Vad beror det på att så många kvinnor gärna avstår sex?