Inlägg från: Anonym (Så) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Så)

Vad beror det på att så många kvinnor gärna avstår sex?

Jag känner inte igen mig alls med att jag skulle vilja avstå sex. Jag älskar sex kort och gott. Det beror förmodligen på att jag alltid njuter av sex, aldrig skulle acceptera att inte bli lika tillfredsställd som mannen. Tror de tjejer som avstår faktiskt inte tycker sex är så skönt. Har hört det många gånger. Och man måste vad tydlig med vad man vill ha och behöver, inte så lätt för partnern att veta om man bara ställer upp och "låtsas" att det är skönt.

Sen det med porr. Om det hade vart riktat mot det jag tänder på hade jag kollat. Jag tänder på sexiga män men mår dåligt av att se alla perfekta tjejer som det är överallt i porr. Det påverkar mig på så sätt att jag inte kan va lika ohämmad när jag har sex för då tänker jag bara på hur jag ska se ut. Och då är det omöjligt att njuta faktiskt.

Killar behöver ju inte känna så för det är vanliga snubbar i porr tom fulare många gånger än vanliga killar. Jag vill ju också se vältränade attraktiva män, kukens storlek är sekundärt i det. Även om det rent visuellt är läckert om den är stor.

Det är inte sakerna i sig i porr som jag inte gillar för jag gillar ganska grovt/ hårt sex. Men som det är nu får man inte ens se mannen! Man får inte ens alltid se nåt annat än kuken. Jag vill se hans kåta blick när han njuter, vill se hela hans kroppsspråk, jag vill INTE se en tjejs kåta blick för då blir jag avtänd.

Svar på tråden Vad beror det på att så många kvinnor gärna avstår sex?