Vad beror det på att så många kvinnor gärna avstår sex?
Jag lever i en sån relation.
Mina känslor för mannen är döda, likaså min attraktion. Jag lider inte av själva bristen på sex, däremot lider jag av hur relationen har utvecklat sig. Jag stannar för barnens skull, samt att jag innerst inne önskar att han kunde ta sig i kragen och styra upp sig själv.
Han klagar över bristen på sex, men inser inte att han är orsaken till att jag inte vill. Detta trots att jag har talat om det otaliga ggr. Det går inte in.
Han sitter framför datorn och spelar WOW all tid han inte sover eller jobbar. Allt man ser av honom är ryggtavlan, pratar man med honom så hör han inte pga hörlurar. Äter godis och pizza framöver datorn och duschar 2 ggr i veckan. Tar inte hand om sin kropp. Vad finns det att attraheras av? Han är som en tonårskille.
Fick höra? du vill ju bara umgås för att knulla? bla.
Jag blev sårad och la fram mina argument till varför jag heller umgås med polarna via datorn än henne och jag tror ett ljus gick upp för vår relation blev mycket bättre.
Hur kul är det att umgås med någon som sitter med sin tele hela tiden? Hur kul är det att varje lördagkväll bestämma att man ska kolla på film och så ser hon 15 min sen säger att hon vill sova.
Även vi män tröttnar till slut och hittar andra saker att göra när vi vet hur det slutar.
Jag sa att jag spenderar mycket hellre tid med henne än framför datorn så länge hon faktiskt är med mig den tiden istället för att messa med sina vänner för då är hon inte med mig anser jag.
Sen kan jag inte uttala mig om eran situation men det jag vill säga är att det kan finnas bakomliggande orsaker till att han inte är med dig istället för med polarna.