Inlägg från: Anonym (--------------------) |Visa alla inlägg
  • Anonym (--------------------)

Vad beror det på att så många kvinnor gärna avstår sex?

Anonym (Eli) skrev 2019-11-24 20:02:17 följande:

Jag tror att det handlar om något så enkelt som obegränsad tillgång på kuk. Det finns var som helst, när som helst, hur som helst. Vill jag bli knullad inom ett par minuter kan jag ordna det liksom.

Förut tror jag det var lite mer bristvara så det gällde att passa på när tillfälle gavs liksom.

Och ni som gnäller på att den kvinnliga orgasmen inte är lika viktig som mannen får nog ta och se över vilka män ni träffar och vad ni kommunicerar. Jag har aldrig haft problem med det och tro mig, jag har en Låååång lista på killar jag legat med...

Sista stycket:  precis så! De FLESTA män jag har träffat har varit jättemåna om att jag ska ha det bra och komma (verkligen försökt och visat det), om man träffat nåt ufo som inte tyckt det så har dom ju gått bort illa kvickt.

Visst dom finns ju, problemet för en del kvinnor är väl varför dom är kvar med dessa killar öht  (där gissar jag f ö  på hämningar, att inte våga eller vilja ta för sig eller ens försöka, ung ålder, taskig självkänsla, jag kan ändå inte få/hitta nån annan  etc sånt).
    Anonym (Eli) skrev 2019-11-25 14:24:02 följande:

Jag har Aldrig haft det här problemet med "snubbar tänker bara på sig själva, jag blir aldrig tillfredsställd" osv. Jag undrar varför...

Dom flesta män tänker inte bara på sig själva i sängen utan på mig i högsta grad, men det finns ju faktiskt dom som är helt obildbara med, det måste väl du också kunna hålla med om?!
    Anonym (Eli) skrev 2019-11-25 14:32:04 följande:
    Det är en fråga om att ta ansvar för sig själv och inte göra sig till offer...
    DET kan jag hålla med om, särskilt efter att ha läst en del inlägg här i tråden. Orsakerna till att somliga är kvar med dåliga älskare är väl som jag tidigare skrivit:  dålig självkänsla, ålder, hämningar, vågar inte ta för sig, jobbigt att leta en ny osv.

Detta oavsett om du som skrivit dessa inlägg är man eller kvinna (bryr mig inte). 
    Anonym (Eli) skrev 2019-11-25 14:24:02 följande:

Jag har Aldrig haft det här problemet med "snubbar tänker bara på sig själva, jag blir aldrig tillfredsställd" osv. Jag undrar varför...

Dom flesta män tänker inte bara på sig själva i sängen utan på mig i högsta grad, men det finns ju faktiskt dom som är helt obildbara med, det måste väl du också kunna hålla med om?!
    Anonym (Eli) skrev 2019-11-25 14:32:04 följande:
    Det är en fråga om att ta ansvar för sig själv och inte göra sig till offer...
    DET kan jag hålla med om, särskilt efter att ha läst en del inlägg här i tråden. Orsakerna till att somliga är kvar med dåliga älskare är väl som jag tidigare skrivit:  dålig självkänsla, ålder, hämningar, vågar inte ta för sig, jobbigt att leta en ny osv.

Detta oavsett om du som skrivit dessa inlägg är man eller kvinna (bryr mig inte). 

Ja Trz, det ligger mycket i det du skriver..

blueblue skrev 2019-11-25 21:59:07 följande:
    Varför vill inte min man ha sex frågar sig många?

1.  Svar: Det vill han och har antagligen velat flera gånger i vecka i många års tid, men har nu fått problem som är i princip omöjliga att lösa utan medicin som kan leda till förhöjt blodtryck och hjärtproblem.

2.   Frågan är varför ni inte velat och vågat visa vad ni vill i sänghalmen och utbildat er gubbe att bli en så bra älskare som möjligt och förklarat, gör så här, det där älskar jag, chocka mig med nått nytt, så här kommer jag på bästa sätt.

Istället fortsätter kvinnor på samma sätt fast att de har alla möjligheter att ändra detta.

Du, kvinna, Som individ måste ta ansvar för din sexuella upplevelse. Ni kan aldrig skuldbelägga detta på någon annan än er själva.

Har man fått satsen i munnen historiskt så behöver det inte betyda att man slutar suga kuk, man förklara för sin partner att man inte gillar det, så kan jag lova att en normal man ser till att det inte hamnar där.

3.  Det är så enkelt att om män och kvinnor pratar med varandra.
    Svar på nr 1:  ...med tillägget att somliga män tycker det är svårt o pinsamt att ens ta upp det med en läkare. För det är inget fel på dom minsann. Så finns blodtrycksmedicin också.

Svar på nr 2:   kan bara hålla med om detta tyvärr, o då är jag själv kvinna. Sorgligt att se, tycker det är en sak när man är ung o osäker o inte törs. O kanske inte lärt sig vad man tycker om o vill. Men när man kommit upp i åren o fortfarande inte fattar nåt eller vill det, ja vad säger man.

Svar på nr 3:   men det gör dom inte, samma hjulspår du vet.
Svar på tråden Vad beror det på att så många kvinnor gärna avstår sex?