Anonym (Emma) skrev 2019-11-25 17:14:31 följande:
Nu verkar ju du vara ett av de där guldkornen som faktiskt har ett intresse av att samspela, de jag pratar om har inte det. Jag snackar med andra ord inte alls om de där som vill ha vägledning, vill prova sig fram eller som helt enkelt är lite oerfarna utan om de där som när man visar att man vill bli smekt tycker att man kan göra det själv så kan han ligga och slörunka med mobilen så länge, eller de som när man förreslår att man kanske ska avvakta med penetrationen en stund för att låta kroppen hänga med föreslår glidmedel eller helt enkelt spottar i näven (här brukar jag be folk gå). Du är säkert en ypperlig älskare men sanningen är att många män inte är det och inte heller vill vara det.
Varför vet jag inte, kanske är många av dem "porrskadade". Från killar som jag upplevt det funkat bra med har jag fått höra att jag tänder igång ovanligt snabbt, verkar ha lätt att komma, kommunicerar bra och överlag är "enkel". Jag upplever själv att jag är öppen, busig och gillar att vägleda och "utbilda" men om gensvaret är noll och inget så är det svårt och tråkigt att försöka vidare. Då blir det hellre inget sex.
Det där med att killen spottar i handen så fort man klätt av sig och tror att man som tjej är redo har jag varit med om 1 gång. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Träffade aldrig den killen igen.