Anonym (--------------------) skrev 2019-11-25 00:50:55 följande:
Sista stycket: precis så! De FLESTA män jag har träffat har varit jättemåna om att jag ska ha det bra och komma (verkligen försökt och visat det), om man träffat nåt ufo som inte tyckt det så har dom ju gått bort illa kvickt.
Visst dom finns ju, problemet för en del kvinnor är väl varför dom är kvar med dessa killar öht (där gissar jag f ö på hämningar, att inte våga eller vilja ta för sig eller ens försöka, ung ålder, taskig självkänsla, jag kan ändå inte få/hitta nån annan etc sånt).
Är han inte så intresserad av att göra något för mig/förstår att jag också vill ha något och/eller vad jag vill ha så ser jag till att han får veta det. Exakt noll av dom jag varit med har förvägrat mig njutning. Visst, alla har inte kunnat slicka mig eller ens varit så bra på det (eller vad det nu handlat om) men sånt löser sig!
Jag tror problemet i 99% av fallen är att tjejen inte kommunicerar vad hon vill ha, utan förväntar sig att han ska veta vad det är, erbjuda, fråga osv. Ibland funkar det så, men verkligen inte alltid! Sen finns det väl säkert Några killar som skiter i sånt, men ALLA jag träffat (och det är fler än dom flesta) har gillat att jag varit tydlig, kunnat ta för mig, visa vad jag gillar osv.
Jag menar, it takes two to tango...