På måndag så ska vi och barnen åka tillsammans med socialen och hälsa på hos barnens kommande familjehem, på tisdag så ska dom inskolas i hemmen ifrån kl 09:00-17:00 och då hämtar nån i familjerna barnen och på onsdag kl 09:00 så kommer socialen och hämtar barnen och om vi vill så får vi följa med när dom ska flytta :'( jag vill iaf följa med när dom flyttar för att ta ett sista farväl och visa att vi älskar dom, förklara varför mamma och pappa inte kan ta hand om dom just nu osv :'(
Jag tänker att jag absolut inte vill att socialen ska komma hit på onsdag, hämta barnen och deras packning och sen bara dras ifrån deras familj, utan jag känner att det är bättre att vi följer med även om det lär bli riktigt jobbigt för oss mem även fär barnen när man åker så vill ju vi att dom ska veta att vi älskar dom, saknar dom, bryr oss om dom, vill att dom ska vara trygga osv. Detta är så hemskt att jag knappt vet hur jag ska formulera visa saker då detta nästan är en chock för en som förälder och jag har som inte fattat riktigt att barnen flyttar på onsdag, men en sak vet jag och det är att vi ska se till att barnen får allt dom behöver i sina nya hem och att vi kommer att kämpa hårt för att ändra på det som måste ändras på, ta hjälp om så behövs, sköta alla möten, umgängen och vara i telefonen osv <3