Anonym (Kvinna) skrev 2019-11-20 10:48:28 följande:
Kan ni inte kolla på nån erotisk film tillsammans? Eller köp någon sexnovellsamling till henne och se till att vara jävligt påpasslig? Eller gå till en sexolog?
Jag är periodvis rätt osugen på att ligga med min man men det är inte för att jag inte tycker att han är världens finaste, utan för att det så sällan är sexig stämning, och för att sexet är lite tråkigt. Kan du skapa stämningen lite artificiellt eller kan du överraska med lite nya trick så kanske hon blir mer mottaglig för framtida försök? How to give her absolute pleasure är tex en bok som ALLA som ligger med tjejer borde läsa, massa guldtrick i den Jag tycker inte att du ska ge upp riktigt än, inled i smyg för dig själv Projekt Sex under tex en tremånadersperiod innan du bestämmer dig. Heja!
Jag försökte det mesta under många år. Erotisk film, sexiga undekläder, sexleksaker, försökte få oss att ta en helg på egen hand på mysig herrgård etc. Men inget gav något för vårt gemensamma sexliv. (Däremot använder hon sexleksakerna då hon är själv.)
Vi förde bra samtal om det vid några tillfällen, där vi som jag uppfattade var överrens om att vi borde ha mer sex. En gång bestämde vi att vi skulle ha sex varje vecka, och hade vi inte haft det på söndag kväll skulle vi ha det då. Den regeln föll redan första söndagen.