hawthorne skrev 2019-11-19 10:26:37 följande:
Min läggning?
Eummm, och du vet vilken min läggning är?
Du är inget annat än en fördomsful´l människa som tar varje tillfälle i akt att rikta misstro och hat mot din omgivning.
För de som är mer intresserade av sin omgivning ä'n du, som bryr sig om vad som händer i samhället så är det inte ett okänt fenomen att hoten har ökat från bakåtstrfrävande etniska svenskar.
Din läggning som i den läggning en person har. Nej jag bryr mig inte om din läggning så länge andra i drabbas av tvång eller våld att tillfredsställa den.
Jag baserar mina åsikter på de fakta jag faktiskt fått på plats i dessa länder och de som vi har fått från NATO angående kulturer i landen vi arbetar inom.
Du verkar basera det på känslor hemma i Sverige då jag tvivlar på att du varit mycket i Nordafrika eller Mellanöstern.
Att hoten skulle öka från bakåtsträvande svenslar säger väldigt lite när den grupp är i sig väldigt liten eller menar du alla etniska svenskar överlag då, vilket inte stämmer med de fakta som faktiskt finns då det minskar rejält över de senaste 50 åren.
Dina outbildade känslobaserade åsikter är faktiskt en stor del av varför man inte kan ha en pragmatisk debatt om de problem som finns.