• Anonym (Flickmamman)

Lycklig flickmamma

Jag har haft turen att få fyra flickor. Jag sympatiserar verkligen med er som bara fått pojkar. Ni vet inte vad ni missar :)

• Svar på tråden Lycklig flickmamma
  • Anonym (DJ)

Kul för dig. Helt ärligt tycker jag det låter jobbigt med fyra flickor. Och framförallt tycker jag synd om dina barn som har en sån barnslig mamma som dig.

• Anonym (H)

Jag har hellre en pojke än fyra flickor.

• Anonym (Båda flicka och pojke)
    Anonym (Flickmamman) skrev 2019-11-16 17:03:11 följande:

Nu var inte syftet med tråden att moralpredika. Ville bara säga att jag tycker synd om familjer som bara får pojkar och aldrig någon flicka.

Finns nån sanning i detta.
  • Anonym (Ööh)

Har hellre fyra pojkar än fyra flickor. Pojkar är starkare och klarar sig bättre i samhället!

• Anonym (ojoj)

Fint att du bara älskar dina barns kön.

• Anonym (Mamma till tre flickor)
    Tow2Mater skrev 2019-11-16 18:39:32 följande:

stackars din man, är han kvar? Huset fullt med kvinnliga hormoner, brrr...

Haha! Min man hör dig, broder. Han brukar säga: " even the dog is a bitch!"
  • Anonym (Haha!)

Var det lördagstrollet som kom fram nu?

• Solarn
    Anonym (Flickmamman) skrev 2019-11-16 17:03:11 följande:
    Nu var inte syftet med tråden att moralpredika. Ville bara säga att jag tycker synd om familjer som bara får pojkar och aldrig någon flicka.
    Med dina åsikter om pojkar känns det rätt otroligt att du skulle ha lyckats bli gravid 4 gånger.
  • Anonym (Båda flicka och pojke)

Vad är syftet med det här ?Troglitvist ville TS få en son ochså och nu ska vara plötsligt lycklig med sina sessor .

• felicityporter

Nämen grattis! Vilken lyckost du är då, sitter här och gråter v förtvivlan här hemma nu 😆😆😆

• Anonym (D)
    Anonym (Båda flicka och pojke) skrev 2024-09-22 22:32:23 följande:

Vad är syftet med det här ?Troglitvist ville TS få en son ochså och nu ska vara plötsligt lycklig med sina sessor .

Nu plötsligt? Det är fem år sedan hon skrev.
  • Bunny s

Åh, jag känner inte alls så ☺️ att jag missar något med två söner. Jag tror det är likadant åt båda håll. Har man pojkar så tänker man så om de som inte har det: tänk vad ni flickmammor missar. Och så tvärtom 😀 
    Det optimala är säkert en av varje. Det bästa av två världar 💛💛

• Bunny s
    Anonym (Daniella) skrev 2019-11-16 17:13:45 följande:
    De är dem inte alls det. Om det är någon som är en komplett idiot så är det ju du!
    Åh så ledsamt att höra att en vuxen människa kan tänka så om barn. Särskilt om barn av ett visst kön. Jag tänker att man inte har hjärtat på rätt plats då och en snedvriden syn av pojkar. 
    Antar att du även tycker att alla män är fula också, annars vore ditt uttalande om små pojkar vara väldigt märkligt. 

Men så finns det ju människor rent allmänt tycker barn är otäcka. Finns även vuxna som tycker att barn har noll värde och tom mördar dem. 
    Säger inte att du tillhör den värsta sortens monster utan mer att jag tänker högt här, att det finns icke trevlig människor i olika grader..
  • Anonym (Daniella)
    Bunny s skrev 2024-09-22 22:51:35 följande:
    Åh så ledsamt att höra att en vuxen människa kan tänka så om barn. Särskilt om barn av ett visst kön. Jag tänker att man inte har hjärtat på rätt plats då och en snedvriden syn av pojkar. 
    Antar att du även tycker att alla män är fula också, annars vore ditt uttalande om små pojkar vara väldigt märkligt. 

Men så finns det ju människor rent allmänt tycker barn är otäcka. Finns även vuxna som tycker att barn har noll värde och tom mördar dem. 
    Säger inte att du tillhör den värsta sortens monster utan mer att jag tänker högt här, att det finns icke trevlig människor i olika grader..
    Men va? Jag ifrågasätter TS märkliga syn att man skulle vara lyckligare med flickor än pojkar? Det är TS jag syftar på som är märklig. 
  • Bunny s
    Anonym (Daniella) skrev 2024-09-22 23:09:10 följande:
    Men va? Jag ifrågasätter TS märkliga syn att man skulle vara lyckligare med flickor än pojkar? Det är TS jag syftar på som är märklig. 
    Sorry! 
    Svarade fel person. 
    Kan dock inte hitta inlägget hon skrev så jag kan göra om och göra rätt. 
    Men såg att du hade svarat hennes kommentar, där hon skrivit att pojkar var fula och jobbig eller något sånt. Därav att jag råka svara på ditt inlägg 😅
  • Anonym (Daniella)
    Bunny s skrev 2024-09-22 23:14:58 följande:
    Sorry! 
    Svarade fel person. 
    Kan dock inte hitta inlägget hon skrev så jag kan göra om och göra rätt. 
    Men såg att du hade svarat hennes kommentar, där hon skrivit att pojkar var fula och jobbig eller något sånt. Därav att jag råka svara på ditt inlägg 😅
    Jaha då förstår jag😅ingen fara 😊 då håller jag med dig helt! 
  • Bunny s
    Anonym (Daniella) skrev 2024-09-22 23:21:02 följande:
    Jaha då förstår jag😅ingen fara 😊 då håller jag med dig helt! 
    Haha då är vi rörande överens i frågan 👍
Svar på tråden Lycklig flickmamma