Lycklig flickmamma
Jag har haft turen att få fyra flickor. Jag sympatiserar verkligen med er som bara fått pojkar. Ni vet inte vad ni missar :)
Jag har haft turen att få fyra flickor. Jag sympatiserar verkligen med er som bara fått pojkar. Ni vet inte vad ni missar :)
Kul för dig. Helt ärligt tycker jag det låter jobbigt med fyra flickor. Och framförallt tycker jag synd om dina barn som har en sån barnslig mamma som dig.
Jag har hellre en pojke än fyra flickor.
Nu var inte syftet med tråden att moralpredika. Ville bara säga att jag tycker synd om familjer som bara får pojkar och aldrig någon flicka.
Har hellre fyra pojkar än fyra flickor. Pojkar är starkare och klarar sig bättre i samhället!
stackars din man, är han kvar? Huset fullt med kvinnliga hormoner, brrr...
Fint att du bara älskar dina barns kön.
stackars din man, är han kvar? Huset fullt med kvinnliga hormoner, brrr...
Var det lördagstrollet som kom fram nu?
Instämmer.
Vad är syftet med det här ?Troglitvist ville TS få en son ochså och nu ska vara plötsligt lycklig med sina sessor .
Nämen grattis! Vilken lyckost du är då, sitter här och gråter v förtvivlan här hemma nu 😆😆😆
Vad är syftet med det här ?Troglitvist ville TS få en son ochså och nu ska vara plötsligt lycklig med sina sessor .
Åh, jag känner inte alls så ☺️ att jag missar något med två söner. Jag tror det är likadant åt båda håll. Har man pojkar så tänker man så om de som inte har det: tänk vad ni flickmammor missar. Och så tvärtom 😀
Det optimala är säkert en av varje. Det bästa av två världar 💛💛