Inlägg från: Anonym (Daniella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Daniella)

Lycklig flickmamma

Kan bara beklaga din vidriga barnsyn. Jag som fått en av varje skulle aldrig byta med dig. Jag är lyckligt lottad som har kunnat få barn öht, och dessutom friska.

• Anonym (Daniella)
    Anonym (Flickmamman) skrev 2019-11-16 17:11:35 följande:

Pojkar är fula och jobbiga. *ryser*

De är dem inte alls det. Om det är någon som är en komplett idiot så är det ju du!
  • Anonym (Daniella)
    Bunny s skrev 2024-09-22 22:51:35 följande:
    Åh så ledsamt att höra att en vuxen människa kan tänka så om barn. Särskilt om barn av ett visst kön. Jag tänker att man inte har hjärtat på rätt plats då och en snedvriden syn av pojkar. 
    Antar att du även tycker att alla män är fula också, annars vore ditt uttalande om små pojkar vara väldigt märkligt. 

Men så finns det ju människor rent allmänt tycker barn är otäcka. Finns även vuxna som tycker att barn har noll värde och tom mördar dem. 
    Säger inte att du tillhör den värsta sortens monster utan mer att jag tänker högt här, att det finns icke trevlig människor i olika grader..
    Men va? Jag ifrågasätter TS märkliga syn att man skulle vara lyckligare med flickor än pojkar? Det är TS jag syftar på som är märklig. 
  • Anonym (Daniella)
    Bunny s skrev 2024-09-22 23:14:58 följande:
    Sorry! 
    Svarade fel person. 
    Kan dock inte hitta inlägget hon skrev så jag kan göra om och göra rätt. 
    Men såg att du hade svarat hennes kommentar, där hon skrivit att pojkar var fula och jobbig eller något sånt. Därav att jag råka svara på ditt inlägg 😅
    Jaha då förstår jag😅ingen fara 😊 då håller jag med dig helt! 
Svar på tråden Lycklig flickmamma