Inlägg från: Anonym (alltså) |Visa alla inlägg
  • Anonym (alltså)

Äldre kvinna?

Anonym (Vad tycker ni?) skrev 2019-11-15 17:23:19 följande:
    Inte för att skryta, men jag ser ca 10 år yngre ut. Så han kanske fick chock och behöver smälta in det.
    Så säger ju alla, åh du ser 10 år yngre ut Tungan ute De flesta av oss ser faktiskt ut som den ålder vi är, även om vi inte vill inse det.
  • Anonym (alltså)
    Anonym (Vad tycker ni?) skrev 2019-11-15 18:56:41 följande:
    Fast jag hör detta från många, från nästan alla nya jag möter. 90% av de som hör min ålder blir förvånad.
    Nej jag skryter inte. Jag är tacksam och känner mig lycklig lottad. Har inga rynkor alls, är 171 lång, väger 60. Har bra ekonomi, så jag klär mig snyggt, tränar.
    Samma här, det verkar vara något folk säger. Antingen vet inte folk hur olika åldrar ser ut, eller så vill de ge en komplimang (som att det är nåt fel att vara äldre). Hur det hela tiden bland folk.
  • Anonym (alltså)
    Anonym (alltså) skrev 2019-11-15 19:01:09 följande:
    Samma här, det verkar vara något folk säger. Antingen vet inte folk hur olika åldrar ser ut, eller så vill de ge en komplimang (som att det är nåt fel att vara äldre). Hur det hela tiden bland folk.
    Hör det hela tiden, menar jag. Så tror inte att det kom som någon chock för honom direkt. Oroa dig inte.
Svar på tråden Äldre kvinna?