Inlägg från: Anonym (Ja kanske) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Ja kanske)

Äldre kvinna?

Jag är 40 är (kille) och gick på dejt med en tjej som var 47 år. Trodde faktiskt inte det skulle vara något problem men tyvärr var det det. Hon var för gammal för mig, valde en 32-åring istället...tur att hon inte var lika ytlig som mig !

• Anonym (Ja kanske)
    Anonym (Vad tycker ni?) skrev 2019-11-15 17:27:53 följande:

Jo det kan vara problem, självklart. Jag har själv svårt för ålderskillnader och har inte ens flörtat med någon där det är stor ålderskillnad förut. Men det kändes bra med honom för att jag trodde att han var mer mogen, såg äldre ut, och vi klickade bra ihop, vi har samma humor och ett gemensamt intresse. Men intressant att höra från dig.

Vad var det som inte var bra? Samtalsämnen? Sexet?

Gick bra i telefon men när vi träffades upplevde jag henne som betydligt äldre än mig, hon såg även äldre ut än vad jag trodde.

Släppte henne innan vi kom till sex då jag var så säker på att det inte skulle hålla i längden.
  • Anonym (Ja kanske)
    Anonym (Vad tycker ni?) skrev 2019-11-15 19:00:44 följande:

Ok det förstår jag. Kemin måste stämma. Hoppas du inte ghostade nu :)

Vi möttes inte online, så vi har sett varandra flera gånger innan, hälsat osv.

Hahaha, vid det tillfället kände jag inte ens till att det fanns ett begrepp som kallades Ghosta! Jag är hyfsad normal vilket innebär att man helt enkelt säger...Tack för en trevlig dejt men jag tror inte på en framtid för oss. Lycka till i jakten ! (Okej, via sms men ändå ärligt...Hahaha)
Svar på tråden Äldre kvinna?