Inlägg från: Anonym (Nathalie) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nathalie)

Bisexuella tjejer, hjälp!

Exakt så! Jag känner likadant, är lycklig med min partner och vårt liv men kan inte släppa tanken på tjejer. Skönt att läsa att man inte är ensam. Brottas med samvetet ibland . Han är väldigt monogam i värderingar och vill ha mig för sig själv.. har tagit upp mina känslor för tjejer med honom och han har sagt att han inte vill veta om jag någon gång kommer vara med en tjej , han har typ sagt att det e ok ena stunden men sen har han sagt att han egentligen inte vill.

Vill inte såra min käraste på något sätt. Men har planer på att försöka ha en pålitlig tjej vid sidan av , när det väl dyker upp tillfälle .

Det är en del av ens identitet som är stark för många bisexuella , och inget man kan pressa undan hela sitt liv. Är dessutom ung nu och vill hinna ligga med unga tjejer ????

• Anonym (Nathalie)
    Anonym (Stina) skrev 2019-11-14 20:40:18 följande:

5 år, mellan 15 och 20 var jag bara med tjejer men det var också en period med många korta relationer och känslan av att vara nykär i stort sätt hela tiden. Med min nuvarande flickvän hade vi en helt monogam period på 3 år när flickvännen var sjuk. Lite annat fokus än sex under den perioden. Nu har jag en period där jag inte är monogam men har bara tjejer som sekundära relationer. Om vi bortser från BDSM där jag fortfarande träffar några män men det räknas inte då dessa relationer inte på något sätt är sexuella.

om dessa relationer ej är sexuella vad är det då? Är inte bdsm en typ av sex man utövar och deltar i?
  • Anonym (Nathalie)
    Anonym (Stina) skrev 2019-11-15 02:11:22 följande:

Att BDSM är det samma som sex är en vanlig missuppfattning. Sex kan ingå men det behöver det inte alls göra. Jag kan piska, ha dominans och förnedringslekar, binda, leka med nålar, skendränka en man och så vidare utan att det finns det minsta sexuellt med i bilden. För mig så ingår inte sex i BDSM då det tar fokus från det egentliga syftet.

Kan i undantagsfall ingå når jag är bottom och min flickvän är top.

Vad är meningen? Du menar att det är någon sorts lek ? Men e det inget sexuellt alls i dessa känslor som uppstår vid utövandet?
Svar på tråden Bisexuella tjejer, hjälp!