Bisexuella tjejer, hjälp!
Har du pratat med din partner om detta. Vet att det kan vara ett svårt samtal men om man inte kommunicerar hittar man aldrig en lösning.
Inte helt ovanligt att det faktiskt är ok att som kvinna träffa andra kvinnor.
Blir ett betydligt tuffare beslut om det inte är ok för partnern. Vet att jag kommer att få moralmaffian på mig men jag hör till dom som inte tycker att lite otrohet alltid är fel.
Gjorde själv det valet i slutet av mitt förra äktenskap att träffa män och kvinnor vid sidan om för att inte själv gå under i ren frustration.
Har inte längre detta problem då gubben och jag är swingers och träffar andra för rent sexuella nöjen. Vi gör det alltid tillsammans med undantaget att jag träffar kvinnor helt på egen hand.
En för oss perfekt lösning.
Själv upptäckte jag tidigt att jag tänder på tjejer rent sexuellt och hade mina första sexuella erfarenheter med tjejer. Detta låg dock på is under många år tills jag jag i slutet av förra äktenskapet besökte en swingersklubb och började utforska tjejsex igen.
Ingen lätt situation och svår att råda i men ett absolut råd är att alltid göra det som är rätt för en själv i första hand. Kan låta egoistiskt men min erfarenhet är att det är det enda som fungerar på lång sikt.