Present till min flickvän. Dålig, godkänd, bra eller toppen!?
Hej,
Min flickvän fyller snart år och jag har i princip klart för mig med presenterna men vill bara reflektera här och se vad ni tycker om det jag ska ge henne. Hon fyller 23 år och vi har varit tillsammans i ett halv år ungefär. Det hon ska få är följande:
När jag hämtar upp henne får hon blommor och choklad, sedan åker vi hem till henne där hon för en inslagen "box" med alla presenter i. Hon ska få fyra produkter som går att köpa på t.ex. Ica som får mig att påminna om just henne och som hon konsumerar nästan dagligen. Hon ska troligtvis få ett presentkort på Victoria Secret där hon själv eller om hon vill tillsammans med mig får köpa det hon vill ha, hon kanske uppskattar om båda är en del av köpet. Hon gillar att få massage av mig men tänkte ge bort massage till henne hos någon expert, eftersom vi inte får i samma stad och jag inte vet vem som är bäst i hennes stad får hon ett kuvert med massa bokstäver "G" i och värdet på massagen som hon får disponera fritt över, alltså välja ställe, blir som en liten lätt rebus. Sen på kvällen tänkte jag att vi käkar på en bra och fin restaurang och antingen om hon inte vill veta stället utan det blir en överraskning eller om hon får bokstäver på restaurangens namn och själv får klura ut det utifrån de bokstäverna. Så alltså, blommor, choklad, fyra saker hon gillar, presentkort på Victoria Secret, Massage, middag.
Är detta att ta i? Anstränger jag mig alldeles för mycket, är det löjligt? Vad anser ni, hade ni tjejer blivit glada över detta? Vill visa att hon verkligen är bäst!
Tack på förhand!