Inlägg från: hundenhubbe |Visa alla inlägg
  • hundenhubbe

BIM December 2019

Gosan28 skrev 2019-12-17 14:41:44 följande:

Men åh vad spännande! Jag hade också lotion de första dagarna efter äl och först idag ändrade de sig och blev hala och genomskinliga! Kul att vi har samma symptom. Hoppas att de är på riktigt för oss båda :D

Har du förresten någonsin fått en nid-blödning vid dina tidigare graviditeter? Undrar om det är vanligt eller om det bara händer för vissa
    Aldrig fått de! Tror det är ovanligt? Det värsta är att man vill inte ta ett negativt på julafton.. därför jag lätt ska testa innan bim. Men vågar ändå inte. Äl+10 på fredag och visar inte resten något då så är det negativt! Så jag tror jag väntar till dess, blir besviken då isåfall och laddar om för jul sen!
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-17 14:41:44 följande:

Men åh vad spännande! Jag hade också lotion de första dagarna efter äl och först idag ändrade de sig och blev hala och genomskinliga! Kul att vi har samma symptom. Hoppas att de är på riktigt för oss båda :D

Har du förresten någonsin fått en nid-blödning vid dina tidigare graviditeter? Undrar om det är vanligt eller om det bara händer för vissa
    Aldrig fått de! Tror det är ovanligt? Det värsta är att man vill inte ta ett negativt på julafton.. därför jag lätt ska testa innan bim. Men vågar ändå inte. Äl+10 på fredag och visar inte testen något då så är det negativt! Så jag tror jag väntar till dess, blir besviken då isåfall och laddar om för jul sen!
  • hundenhubbe
    Lillaräkan1919 skrev 2019-12-17 15:59:06 följande:

De borde pratas mer om stress och graviditet för att hitta nya sätt att stressa ner.. jag trodde att det var jag som kände mest press men insåg snabbt hur stressad min man också var och hur nedstämd han blev när testen visade negativt. Nu har vi liksom fått en ny energi till våran relation trots att vi alltid varit sammansvetsade kring allt. Plusset denna gång var nog ännu häftigare än första för det gick på första försöket. Nu har vi fått lov å ?kämpa? lite mer å de krävs en stark relation för det!

Våra två andra gick också på första. Därför känns det jobbigt att det går så trögt nu. Vi har varit tillsammans i 12 år och tror som di säger att man måste vara starka för att orka med allt depp som det innebär ibland att försöka skaffa barn....
  • hundenhubbe
    Nathaliejj skrev 2019-12-17 18:15:54 följande:

Bim lör eller sön. Är detta spök?

Jag ser :D
  • hundenhubbe
    Loea skrev 2019-12-17 17:11:38 följande:

Ja det tar verkligen upp hela ens liv. Men tillslut brukar det lösa sig, även om det tar längre tid för vissa än för andra. Och du har ju lyckats innan :) håller tummarna!

Ja och det är samma karl och vilyckades ju för någon månad sen så de borde ju ta sig någon gång :)
    Gosan28 skrev 2019-12-17 15:24:17 följande:

Det har du faktiskt rätt i. Kanske smart att inte testa på julafton.... Då kommer kanske mensen ändå om vi har otur och bara de i sig är ju jobbigt nog :(

Jag ska också testa på fredag! Kanske till och med vågar testa med en sådan sticka på torsdag. Kommer ha svårt att hålla mig.

Ja jag tror de! Bli besviken julaftons morgon känns inte jul. Jag fick test av min kompis idag, såna där billiga så ska testa from imorgon och fram till bim. Fast det kanske är för tidigt! Känns bättre på något vis än att gå runt och fundera på det! Skulle jag inte lyckas denna månad blir de att jobba på att sluta stressa!
  • hundenhubbe
    Nathaliejj skrev 2019-12-17 19:19:06 följande:

Kan vara den första som säger det! Roligt att höra, hoppas våra syner stämmer hihi

Ja hoppas! Svagt men ser en skugga!
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-17 22:12:27 följande:

Ja det gäller nog att försöka slappna av också... stress är ju aldrig bra! Skriv ett inlägg imorgon och uppdatera hur det går med testet, är så nyfiken :)

Jag har väldigt mycket molande värk i magen idag.... känns lite bak mot ryggen. Hoppas att det är ett tecken!

Tog ett babyplan men enbart på äl+8 enligt appen. Negativt! Vet att det är alldeles för tidigt men var tvungen xD hoppas de blir något de närmsta dagarna :) mkt molvärk långt ner i magen och äl flytningar typ.
  • hundenhubbe
    myownworstenemy skrev 2019-12-18 00:50:54 följande:

Så dum jag känner mig just nu! Jag hade inte tänkt testa mig förrän tidigast till helgen (BIM på söndag eller måndag tror jag). Men så har jag konstant molvärk/?mensvärk? som strålar ut i benen och jag känner mig superkänslig. Och nu ikväll när jag sitter och jobbar alldeles försent och börjar grubbla för mycket fick jag plötsligt en impuls. Så jag testade med CB digital. Inte gravid enligt testet. Såklart! Det är ju för tidigt. Kunde jag inte ha väntat till imorgon i alla fall!? Suck. Nu behöver jag köpa fler tester, haha! Någon som känner igen sig i detta?

Gjorde exakt samma idag xD
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-18 08:07:16 följande:

Hur har det gått för dig? Tog du ett test nu på morgonen? Är så nyfiken att jag spricker här!!!!

Vad söt du är <3 ska Vi testa ihop imorgon? XD jag är dock bara äl+9 men nu när jag har så många billiga kör jag på och verkligen hoppas de dyker upp ett streck! Har dock aldrig haft dessa billiga så vet inte när dom ska ge utslag? Hoppas predictor early som jag beställde för ett tag sen kommer till på fredag! Dom litar jag på xD
  • hundenhubbe
    Gosan28 skrev 2019-12-18 08:44:29 följande:

Ja det är klart! Så spänd här för både min och din skull <3 Jag har sådana billiga stickor från graviditetskollen. Har aldrig testat dem innan men det står på hemsidan att de kan upptäcka hormonet så tidigt som 7 dagar efter äl. Låter otroligt! Om jag hade äl den 11 så är jag bara på äl+8 imorgon... Men är så nyfiken så testar nog Imorgon jag också!

Jag Har beställt hem såna för dom var så billiga! Testade babyplan idag och har ingen aning om dom? Då testar vi imorgon! Håller alla tummarna!! Har ovanligt mkt mensvärk långt ner i magen igår em och nu på morgonen. De är typ det som är utstickande. Och att brösten inte gör ont alls? Då är jag en dag före digbi äl dagar men du att bim en dag innan mig xD
Svar på tråden BIM December 2019