BIM December 2019
La upp en bild imorse men så jäkla svag så syns inte! Jag har så mrn symtom. Massa flytningar som jag aldrig annars har. Är jag inte med barn är kroppen riktigt elak igen :(
La upp en bild imorse men så jäkla svag så syns inte! Jag har så mrn symtom. Massa flytningar som jag aldrig annars har. Är jag inte med barn är kroppen riktigt elak igen :(
Har lätt molvärk och taskigt humör som vid PMS, så man vet inte vad som är vad tyvärr. Vi är också inne på första försöket. Vi får hålla tummarna tillsammans!
Men jag är absolut inte övertygad. Jag la upp en bild under gårdagen som jag tittar på ibland. Varannan gång tycker jag att jag ser något.. Om det stämmer så kunde jag ana något på äl+7 med cb testa tidigt. Med tanke på att jag spontantestade vid lunchtid så blir jag lite hoppfull. Och sen det där att jag inte har massa inbillade/pms-symptom. Det som påminner om tidigare graviditeter dock är att jag totalsomnade när jag nattade barnen men det känns nästan för tidigt för att börja spekulera..
Är det sant? Tycker du?! Jag kände mig så onödigt hoppfull och inbilsk när jag la upp det men nu vet jag inte vad jag ska tro..?! Jag kommer försöka hålla mig till BIM nu faktiskt. Det känns dock väldigt långt till den 27e...
Jag menar andra försöket för oss med, hehe!
Ja det kan ju ta tid. Mitt första barn tog 1 år och andra barnet på första försöket. Så kan ju bli så olika! Och jag är ju snart 34 år så lättare blir det ju inte med tiden.
Jag hade ÄL 11 också, men jag testar ett par dagar till innan jag ger upp för denna månad. Testar du med ?testa-tidigt?-tester med?
Nämen precis! Det är lite därför jag tänker avvakta till bim nu. Lycka till och god jul!
Suttit och tänkt på mitt plus hela dagen och helt ofattbart att bisolvon kuren funka XD
Suttit och tänkt på mitt plus hela dagen och helt ofattbart att bisolvon kuren funka XD
Redigerat men visst är de något där?
Redigerat men visst är de något där?
Jag är inte ens tveksamlänge, hållt mig 5 h och ett tydligt streck dök upp. Är i chock!
Negativt på predictory early för mig idag... :( bim den 25 så får väl anta att det inte blev något för oss denna månaden heller... väldigt nedstämd och ledsen måste jag säga :( tur att jag ska hem till familjen över julhelgen. Hoppas att jag kan komma på andra tankar och sikta fram emot nästa månad istället!