BIM December 2019
Vågar inte säga tack än! Väntar ett par dar o testar igen (:
Vågar inte säga tack än! Väntar ett par dar o testar igen (:
Stort grattis till de fortsatta plussen! Jag ser steck på alla testen de senaste 3 sidorna bak! Så roligt!!
Ja ditt också!
Känner mig lite nedslagen idag. I tisdags tog jag ju ett ägglossningstest bara för skojs skull och det var tokblankt. Inte konstigt! Misstänkte att ÄL var över. Men i torsdags fick jag helt plötsligt ett svagt streck och igår var det lite starkare så gick att se en stegring. Så tänkte att antingen är det en riktigt sen ÄL på G eller så kanske kanske kan det vara en väldigt tidig graviditet som skapar en stegring. Men idag var testen svagare igen så blev inget av något! Jag har fortfarande en känsla kvar (kalla den intuitiv eller vad som helst) men känns inte längre som det kan vara så ändå.. allt annat pekar inte åt det hållet. Jag är inte en person som känner av tiden innan jag ska få mens eller brukar ha symtom på graviditet innan jag plussat eller den första veckan. Vid mens och 1 vecka innan mens brukar jag bli oerhört deppig men inte jättemycket fysiska..
Åh känns som att det helt enkelt inte är något här. Det är fortfarande toktidigt. ÄL 7+ vad jag vet och gravtest vågar jag inte ta en... om det stämmer bör ägget precis hunnit fästa sig här i dagarna så bör inte finnas tillräckligt med HCG än.. OM en grav. finns överhuvudtaget.
När började synas streck på era? Hur många dagar efter konstaterad ÄL?
Kul att vi har bim ungefär samtidigt.
Har du några känningar än så länge? Själv sitter jag här helt utan symtom så känns lite som att det inte blev något denna gången för mig... :( men bara andra försöket för vår del så försöker att inte vara allt för ledsen
Åh vad kul! När hade du äl? Och vilket testa använde du där du såg ett litet svagt plus?
Jag har köpt predictor early och tänkte testa på måndag morgon med det. Då borde det visa något annars kan jag nog glömma ett plus denna månaden :(
Ja du får ta nytt test imorgon också! Få vänta spänt på dina test istället i egen väntan. Haha! Jag ser ju något på testet sen vet jag inte om det ser ut så för att det är ett CB? Har undvikit CB-test då så många fått konturer av streck på dessa. Däremot är väl detta ett testa tidigt test från CB? Det är ofta deras andra test jag sett "problem" med, att döma ifrån andras test!
Vad kul med någon mer trebarnsförälder! Då är vi i samma "sits", en eventuell överraskning om det är en graviditet där! :D
Jag gick tillbaka och kollade på bilden du la upp och man anar ju absolut ett sträck!!!! Så roligt ju :) när tänkte du testa igen?
Ja men man vet ju såklart aldrig, det var ju ett väldigt tidigt test du tog. Kanske bara var ett spök?
Men oj nä jag har inte plussat! Fick med texten från förra personen som delat tyvärr. Jag la bara in mig på listan med BIM. Men känns fortfarande som jag inte kan vara annat än gravid. Annars har jag verkligen blivit grundlurad den här cykeln!
Förstår! Vad säger mannen om det hela? :D
Hahaha, oj oj oj det var helt toknegativt! Graviditetstestet. Även ägglossningsstickorna är nästintill helt blanka nu. Så vad det än är som händer så finns det då inget spårbart HCG i den här kroppen! Visste ju att det i princip inte var någon idé att testa idag på ÄL 8+ men kan ju inte hjälpa att hoppas! Ingen idé att försöka testa med ägglossningstest längre som mest varit en kul grej. Graviditetstest får jag försöka hålla mig borta ifrån helt enkelt till åtminstone julafton. Känns konstigt att bara vänta. Men känner mig mest som jag är knäpp och vem vet kanske har jag någon sjukdom istället? Eftersom det skett plötsliga förändringar. Hoppas att det bara är tillfälligt för denna månad om ingen graviditet i alla fall!
Kan ju bara överansträngt mig igår och därför hade ont/trött i livmoder och ryggslut!
Följer er flitigt härinne i allt julstök. Med fem dagar kvar till mens burkar mitt humör vara olidligt. Men inte den här gången. Antingen är det tack vare alla pepparkakor eller så är det ett pyre påväg..?!
Jag har en fråga!!! Någon som vet om när man slutat amma och mjölken försvunnit helt och hållet tuttarna är heeeelt tömda och man har haft två menser efter det om det kan finnas lite mjölk ändå...??! Eller om det kan komma lite genomskinlig mjölk om man e tidigt gravid?.... hmmm för all min mjölk försvann helt när jag sluta amma... men idag kom det lite mjölk (eller typ genomskinligt?.) någon som vet eller varit med om liknande? Har det visat sig att ni varit gravida då? Lite skumt tkr jag. Fick en konstig känsla haha!