• Gosan28

BIM December 2019

hundenhubbe skrev 2019-12-20 09:46:49 följande:

Igår vart det ambulans in till sjukhuset med en tjej som hade krupp som vägra släppa och gjorde henne slö och sjönk i situation. Hon mår bra nu efter medicin! Men huvva vad jobbigt de var där ett tag. Tur man jobbar inom vården och är "van " med folk som inte får luft..

Vakna upp med illamående och så jäkla ond mensvärk!! Sån här värk jag brukar ha samma dag som mensen ska komma...! Långt ner och gör så ont, tror det är därför jag mår illa. Mensen kanske kommer tidigare? Suck..

Stackars liten! Hoppas hon mår bättre nu <3

Om du har så stark mensvärk och illamående kanske det betyder något annat.... :) Håller tummarna. Tror du testet kommer idag?

Jag tog ett av mina tidiga test imorse... Det var såklart negativt som jag antog. Men är bim -4 eller till och med bim-5 så är antagligen för tidigt för att testa ändå. Men hoppet lever kvar! Mensvärk och ont i brösten idag (så brukar det vara innan mens så inget nytt där egentligen).
  • Gosan28
    Sofieelises skrev 2019-12-20 10:34:53 följande:

Här är från en engelsk sida, hur många % av gravida som plussar på vilken dag efter ägglossning (days past ovulation). 35% får alltså ett plus 10 dgr efter ägglossning, 51% 11 dagar efteråt osv. Spännande tycker jag - sen vet jag inte hur väl den stämmer ;) Själv är jag ju någonstans mellan 10-12 dagar efteråt och plusset lyser med sin frånvaro.. Men det finns en chans fortfarande enligt denna.

35% at 10dpo

51% at 11dpo

62% at 12dpo

68% at 13dpo

74% at 14dpo

80% at 15dpo

88% at 16dpo

92% at 17dpo

Åh detta ger mig hopp!!!! Tack för att du delade med dig av detta <3
  • Gosan28
    Patzy90 skrev 2019-12-20 11:30:54 följande:

Tog precis ett cb early. Kunde inte hålla mig och t6cker mig se ett super svagt streck. Ingen mening att lägga upp kommer inte synas här. Haha. Hoppas det blir starkare! Ska ta ett nytt i morgon bitti

När har du bim?
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-20 12:28:04 följande:

Åh spännande lycka till! Hur länge höll du dig? Jag ser!!!! Jag fick hem mina testa tidigt idag!! Så tur! Är sig en på att ta ett av dom. Räcker det att hålla sig i 4 h tror ni? Har kissat en gång idag!

4 timmar räcker nog absolut!!!! Framförallt om du inte druckit så mycket vätska under de timmarna :)

Åh spännande detta är!!!!! Skicka uppdatering när du tagit
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-20 12:40:32 följande:

Vi gick upp väldigt sent så kissa 09.30 första gången idag. Ska hålla mig så länge de går nu. Men tror de kommer vara negativt men ni fick jag hem så mkt tester så måste testa xD

Du är ju ändå på äl +10 idag så chansen finns ju där!!!! Jag har bra känsla i magen :) annars är det bara fortsätta att testa hela helgen tillsammans med mig (testnarkomanerna själva haha)
  • Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-20 13:25:29 följande:

Höll mig typ 3.5 h, vart för spännande som den äkta testnarkoman jag är! Tycker mig se ett väldigt svagt streck! Fick det inte på bild, kan lika gärna vara ett "jagvillverkligen" streck men de var inte tokblankt som tidigare test! Borde ju vara starkare imorgon med morgonurin om det är något! Så hoppas :)

Men åh!!! Jag sa ju att jag hade en bra känsla :)

Du får testa imorgon igen!!! Du ska se att det blir starkare då! <3
  • Gosan28

Tog ett tidigt test idag igen.... fortfarande negativt. Bim den 24 Eller 25 så fortfarande lite tid kvar.... känns känns som att ett tidigt test borde upptäckt hormonet vid detta laget :(

• Gosan28
    hundenhubbe skrev 2019-12-21 12:45:13 följande:

Och jag hade super super svagt men såg mer idag än igår. Men nu har jag ignabteata tidigt kvar... får ta vanliga. Känns som att de var något fejkstreck imorse. Men jag känner mig så skum i kroppen!! Mår illa väldigt ofta, hungrig men så fort jag äter blir jag mätt. Brösten gör superont och yrsel. Känns som morgondagens test blir onödig då det inte är ett testa tidigt så kanske håller mig....

Men åh! Då är det ju kanske något där ändå! :) vad pirrigt! Har du tagit bild på det så vi kan se?

Jag tror det kanske är för tidigt för mig att testa fortfarande... Jag hoppas det i alla fall. Men känns lite som att det inte är något för mig. Har inga symptom alls! Så lever bara på hoppet
  • Gosan28
    rmj skrev 2019-12-21 12:25:53 följande:

Samma som mig BIM ons eller torsdag och negativt på testa tidigt idag, men testar ett par dagar till sen ger jag upp för denna månad!

Kul att vi har bim ungefär samtidigt.

Har du några känningar än så länge? Själv sitter jag här helt utan symtom så känns lite som att det inte blev något denna gången för mig... :( men bara andra försöket för vår del så försöker att inte vara allt för ledsen
  • Gosan28
    Snarttrettiochtrevar89 skrev 2019-12-21 14:48:54 följande:

Fast jag brukar ha alla symptom utan att vara gravid. Den här gången har jag lätt känning i korsryggen väldigt oregelbundet men det är också det enda och då har det ändå anats ett plus. Håller tummarna för dig också.

Åh vad kul! När hade du äl? Och vilket testa använde du där du såg ett litet svagt plus?

Jag har köpt predictor early och tänkte testa på måndag morgon med det. Då borde det visa något annars kan jag nog glömma ett plus denna månaden :(
Svar på tråden BIM December 2019