BIM December 2019
ÄL+3 och tiden kryyyyyper fram.. analyserar minsta lilla känsla i kroppen och vill bara börja kunna testa NU!! Så, ni som plussat - hur kände ni er efter befruktningen? Och fram till att ni kunde testa? :)
ÄL+3 och tiden kryyyyyper fram.. analyserar minsta lilla känsla i kroppen och vill bara börja kunna testa NU!! Så, ni som plussat - hur kände ni er efter befruktningen? Och fram till att ni kunde testa? :)
På torsdag :) Har plussat på ÄL +9 /10 med mina tre andra barn så det är väl därför det känns nedslående nu..
någon som ser?
Bim-3 idag. Ser ni nått?
Är detta vad jag tror?
Andra barnet som vi planerar, kämpade 9 månader med första innan det tog sig och nu är det 4:de försöket men andra helhjärtade försöket. Med tanke på min ålder (37) trodde jag knappt jag skulle få uppleva detta igen :)
Någon annan med BIM 27e? (Orkar in bläddra bakåt) Jag tempar inte eller nåt sånt men har en app som räknar ut när jag borde ha ägglossning och den brukar stämma väl med hur det känns i kroppen. Tror att jag har noll eller ingen chans den hör månaden egentligen. Appen säger ägglossning den 13e men hade inte sex förrän den 15e.
Men jag har svart bälte i att vara skengravid så likt förbannat kommer jag väl sitta där dagarna innan bim och inbilla mig ALLA tänkbara symptom.
Jag har Bim 27:e eller 28:e, lite osäker då ägglossningen var lite senare än vanligt. Min app sa att ägglossning skulle vara den 13:e men enligt ägglossningstesterna så var den inte förrän i söndags så ge inte upp hoppet än!
Tjejer!
Hjälp!
bim imorrn. Ser jag i syne? Är det spökstreck? Help.
Här är ett utan blixt.