BIM December 2019
Måste molvärk kännas som liknande mensvärk? Jag menar, gör den oftast det..ni som haft det tidigare ? Har hela dagen känt dova "smärtor" som är mer irriterande än onda. Inte som mensvärk då man får en riktig värk
Måste molvärk kännas som liknande mensvärk? Jag menar, gör den oftast det..ni som haft det tidigare ? Har hela dagen känt dova "smärtor" som är mer irriterande än onda. Inte som mensvärk då man får en riktig värk
Jag hade sån dov värk i ungefär en vecka innan BIM förra månaden. Det visade sig att jag var gravid, men det slutade i missfall bara 4 dagar senare. Jag brukar inte ha jätteont vid mens, men tyckte ändå inte att det riktigt kändes på samma sätt. Den dova värken kändes mer... fokuserad... eller vad man ska säga. Och ju närmare BIM jag kom, ju mer blev det en tryckande känsla. Som att något faktiskt höll på att bli större därinne. Det gjorde inte ont utan bara... molade... :)
Så kändes det för mig, den gången. Det är kanske olika från gång till gång och person till person? :)
Håller tummarna för dig!
Märklig stegring. Spännande värre. Vi ser vad som händer :)
Tog ett testa tidigt nu på morgonen som inte visade nånting. Är på bim-3 men eftersom det var just testa tidigt så känns det hopplöst redan :(
Någon som har erfarenhet av spökstreck på graviditetskollens tester , gärna tidiga tester ?
Jag jämförde två stycken ( jag vet att man inte ska kolla på torkade men...ni vet hur det är.)
Dagens test jämfört med det i förrgår visar ett streck i dagsljus. Har erfarenhet av spökstreck på andra tester men vet ju inte om detta är ett eller inte. Spännande. Någon?
Hur vanligt kan det vara med spökstreck på två olika tester samma dag, ett på morgon och ett på eftermiddagen? Skulle vara så typiskt mig i så fall, jag och min tur
Alltså olika märken, clearblue och graviditetskollen
Hur har det gått för dig? Har tyvärr inget svar på frågan..
Är inte starka utslag på ÄL-test lovande? Efter hur lång tid syntes strecken? Läste någonstans att om de har färg så är dom riktiga, men om de är grå är de spök..?
Jag hoppas du får ett tydligt streck nästa gång du testar! :)
Jag är för feg för att testa än...
Med min dotter var gravtesten negativa både bim-3 och bim-1.. Plussade inte förrän bim+5.. Så än finns det hopp <3
Jag har BIM på söndag, om allt är som vanligt :)
Och idag vaknade jag kl 3 och kunde inte sova mer. Känner mig helt utvilad. Detta hände dagarna runt och efter BIM förra månaden och jag testade positivt nån dag efter att det börjat då :D men vet inte om det bara beror på spänningen nu. Fast har inte hänt dom andra månaderna... :)
Håller tummarna för dig idag!
Jag plussade i morse????
Igår hade jag BIM men ingen mens. Negativt idag och kanske att pmsen börjar komma. Så tror inte det blev något denna gång. Nästan helt hundra :/
Fortfarande ingen mens , är.på bim+2 och testen har tagit slut. Idag tog jag dock ett äl-test som visade tvärnegativt. Den här månaden gick nog inge vidare ändå :( tog digitalt i förrgår tror jag som visade såklart neg
Så dum jag känner mig just nu! Jag hade inte tänkt testa mig förrän tidigast till helgen (BIM på söndag eller måndag tror jag). Men så har jag konstant molvärk/?mensvärk? som strålar ut i benen och jag känner mig superkänslig. Och nu ikväll när jag sitter och jobbar alldeles försent och börjar grubbla för mycket fick jag plötsligt en impuls. Så jag testade med CB digital. Inte gravid enligt testet. Såklart! Det är ju för tidigt. Kunde jag inte ha väntat till imorgon i alla fall!? Suck. Nu behöver jag köpa fler tester, haha! Någon som känner igen sig i detta?
Jag är på BIM+5 eller +6 idag och negativt test imorse. Elakt att mensen håller sig borta när man ändå inte är gravid, för det borde verkligen visat sig nu tycker jag. Inte ens säker på att jag hade ägglossning denna månad :( Det verkar bli ett nionde försök
Ja så fult när det gör det! Annars är ju mensen det bästa tecknet på om man är gravid eller inte. Men nu jävlas den ju bara med en. Kanske hade du ägglossning senare än beräknat? Brukar du känna av den?
Haha nä ofta? Någon mil utanför Krokom xD
Mensvärk inatt, sprang upp och kollade om den kom, men nä. Den kommer alltid i samband med smärtan. Men nä, och än har den inte kommit. Antingen får den fasen komma nu , det eller plusset för nu är jag på ca BIM+7 och börjar bli less haha !
Jag fick mensvärk bara dagar efter ÄL och så har det hållit i till och från.
Dock starkare nu igår och idag. Plussade igår och definitivt bekräftat plus idag så håller tummarna att ditt också är ett plus! :)
Åh dumma jag kolla på ett test jag tog för 2h sedan.. Ljuger ju om jag säger att jag inte fick tillbaka lite hopp.. Hur ofta händer det att det blir ett falskt positivt efter avläsningstiden? Det är ju inte super starkt, men absolut synligt.. Har aldrig fått så förr, de har alltid varit fortsatt negativa.. Blir så kluven..